G-Power a creat cel mai rapid BMW Seria 1 M

De AutoExpert   |  12 Septembrie, 2012

Distribuie :

G-Power a creat cel mai rapid BMW Seria 1 M

BMW Seria 1 M Coupe a primit un pachet inedit de la G-Power. Kitul se numeşte G1 V8 Hurricane RS şi implică un motor V8 supraalimentat în locul propulsorului turbo cu şase cilindri în linie. Noua unitate dezvoltă 600 CP şi 580 Nm şi este cuplată la o transmisie DCT cu două ambreiaje şi şapte trepte astfel trenul de propulsie fiind în stare să asigure un sprint 0-100 km/h în 4.4 secunde, 0-200 km/h în 12.7 secunde şi o viteză maximă de peste 330 km/h.

BMW Seria 1 M Coupe primeşte şi o capotă din fibră de carbon, un capac al portbagajului din acelaşi material şi un set de jante din aliaj cu diametrul de 20 inch. Pachetul de tuning include şi o evacuare sport din oţel inoxidabil, sistem de frânare carbon-ceramic şi o suspensie reglabilă pe înălţime şi duritate.

Oficialii de la G-Power nu au specificat preţul acestei schimbări radicale şi nici disponibilitatea sa. Dacă ne reamintim că compania BMW a construit doar 4.000 de unităţi ale lui Seria 1 M Coupe, ar fi tragică dispariţia acestora în favoarea unor versiuni V8 supraaalimentate, însă tunerii germani au o mică nişă pentru această conversie deosebită. Tunerii de la G-Power au deja o versiune proprie a lui BMW Seria 1 M Coupe, care păstrează motorul original şi dezvoltă 440 CP şi 590 Nm. Aceasta atinge suta în 4.5 secunde cu start de la zero şi poate accelera până la 300 km/h.

Recomandate:

Un ucrainean s-a ales cu dosar penal la frontiera germană, după ce a încercat să introducă ilegal un Porsche - Photo
Sociale
Un ucrainean s-a ales cu dosar penal la frontiera germană, după ce a încercat să introducă ilegal un Porsche

Un transport aparent obișnuit s-a transformat într-un incident costisitor pentru un șofer ucrainean, după ce autoritățile vamale din Germania au oprit un Porsche Panamera e-Hybrid aflat pe o pla

Inna
Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035 - Photo
Noutăți
Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035

După luni de presiuni intense din partea industriei auto și a mai multor state membre, Uniunea Europeană pare să fi schimbat direcția în privința viitorului mobilității. Planul care prevedea eli

Inna