Mai puțin de 1/3 din mașinile noi, au frâna de mână obișnuită. Restul sunt electronice

De Redactor AE   |  20 Septembrie, 2019

Distribuie :

Dacă ai făcut școala auto pe vremea veche, știi sigur că pe atunci, instrumentele de condus erau un pic mai diferite. Ambreiajul se apăsa greu, viteza se cupla cu forță iar pentru frâna de mână trebuia să fii bine antrenat.

Mașinile de astăzi sunt mult mai confortabile nu doar în condus, dar și la tot ”ritualul” descris mai sus. Servodirecție ajustabilă, pedală de accelerație sensibilă și diferite sisteme auxiliare care să te ajute să te descurci mai bine. Însă iată că, unele ”instrumente” se schimbă. Tot mai rar găsești cutie manuală în loc de automată, iar frâna de mână, deși acționată manual, acum e doar un buton.

Cel mai recent studiu a elevat faptul că doar 30% din mașinile noi sunt echipate cu frână de mână acționată de levier. Iar asta însemană că în viitorul apropiat, acest ”obiect” va deveni o raritate și doar în sportul auto îl vom mai vedea.

Recomandate:

Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna