Porsche prezintă noul 911 GT3 RS, cu motor de 525 de cai putere și sistem DRS inspirat din Formula 1

De Pavel   |  18 August, 2022

Distribuie :

Campania de promovare a noii generații Porsche 911 GT3 RS a luat sfârșit. Nemții au lansat oficial noul sportcar, care vine cu noutăți de ordin tehnic și estetic, dar și sisteme inspirate din Formula 1!

Dacă mai este nevoie, amintim că 911 GT3 RS este un sportcar dedicat curselor de circuit. Noua generație a acestuia este cea mai puternică din versiunile actuale ale lui 911 cu motoare aspirate.

Sub capotă se ascunde un motor boxer în șase cilindri de 4.0 litri volum, care pune la dispoziția șoferului 525 CP, sau cu 15 CP mai mult față de versiunea GT3. Motorul este cuplat exclusiv la o cutie de viteze automată PDK cu 7 rapoarte, care sunt mai scurte față de aceeași cutie PDK a lui GT3. Noul model accelerează de la 0 - 100 de km/h în 3.2 secunde, iar viteza maximă este de 296 de km/h.

x
x
x
x

 

Noul 911 GT3 RS se prezintă la capitolul design cu o caroserie sculptată să arate rezultate aerodinamice impresionante. Elementele aero se remarcă prin prize de aer generoase în bara față și pe capota frontală, alături de prize de aer amplasate și pe aripile din față. Aripile și portierele sunt proiectate pentru a genera o forță de apăsare mai mare.

Însă, cel mai important element aerodinamic la care Porsche ne arată cu degetul este eleronul generos de la posterior. Acesta are integrat un sistem DRS inspirat din Formula 1. Prin apăsarea unui buton la volan, unghiul de atac al eleronului este reglat în funcție de preferințele șoferului. Partea din spate este completată de un difuzor mare, iar elemente aerodinamice sunt prezente chiar și sub podeaua mașinii.

x
x
x
x
x

 

Cu toate aceste elemente în ansamblu, noul 911 GT3 RS generează o forță de apăsare de 409 kilograme la o viteză de 200 km/h, dublu față de generația anterioară GT3 RS și de 3 ori mai mult față de actualul GT3. La o viteză de 285 km/h, mașina generează o apăsare de 860 de kilograme.

Noul model are o masă de 1.450 de kilograme, cu 20 kg mai mult decât vechiul GT3 RS. Exteriorul este completat de jante de 20 de inch pe axa față și de 21 de inch pe puntea spate. Acestea sunt încălțate în anvelope speciale furnizate de Michelin.

 

La interior menționăm scaune sport din fibră de carbon îmbrăcate în piele, ce conțin cusături roșii și emblema GT3 RS brodată în zona tetierelor. Pe volan sunt prezente o serie de comenzi rotative, care îi permit șoferului să regleze setările aero și ale motorului conform preferințelor sale. Inclusiv nivelul de amortizare și diferențialul spate pot fi reglate. Cei care optează pentru pachetul Club Sport vor primi și un roll-cage.

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

 

Nu în ultimul rând, Porsche oferă și pachetul extrem Weissach Package. Acesta adaugă o capotă și un plafon din fibră de carbon, roll-cage și bare anti-ruliu tot din fibră de carbon, jante forjate din magneziu, mai ușoare cu 8 kilograme și o tehnologie cu magnet care permite o schimbare și mai rapidă a treptelor de viteză.

Noul Porsche 911 GT3 RS poate fi deja comandat. Prețul de pornire al noului model este de 229.517 euro în Germania.

 

 

Recomandate:

Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna