Posaidon i-a oferit noului Mercedes-AMG G 63 performanțe de supercar și tocmai 940 CP

De Sergiu   |  20 August, 2020

Distribuie :

Întotdeauna este loc de mai bine, mai atrăgător și mai puternic. Dar cum să îmbunătățești o mașină ce deja e în topuri? Lași lucrul pe seama unor profesioniști de genul celor de la Paseidon. Nu de alta, dar G-Class e unul dintre cele mai reprezentative SUV-uri ever și nu permite o abordare delăsătoare.

Se pare însă că tunerul este încrezut în forțele proprii, prezentând un rezultat într-adevăr impresionant. Aceștia au reușit să-i ofere ”greului” de 2.5 tone o dinamică demnă de un supercar - 3.6 secunde până la 100 km/h. Asemenea cifre au fost posibile doar datorită unor schimbări radicale. 

Rezultatul acestor modificări a fost un adaos impresionant de aproape 400 CP. Ei bine, motorul V8 de 4.0 litri volum ce avea inițial 595 CP a fost recizelat prin înlocuirea turbocompresoarelor originale cu două unități mult mai performante și instalarea unei evacuări noi cu terminații ale eșapamentului de diametru sporit. Multe ore de manoperă au fost investite sub capotă, regândind în special admisia și sistemul de răcire. În continuare, aceștia s-au jucat cu ECU-ul mașinii, ”păcălindu-l” să ofere un output mai generos. Secretul tunerilor se află însă în spate. În portbagaj a fost instalat un rezervor special ce conține un mix format din apă și metanol ce oferă la necesitate un plus de presiune fără a periclita siguranța ansamblului. După toată atenția primită, G63 s-a ales cu tocmai 940 CP și 1278 Nm.

Viteza maximă e limitată electronic la 280 km/h, o performanță foarte prezentabilă pentru un SUV, mai ales în lumina masei acestuia și aerodinamicii nu tocmai bune. Consumul însă este pe măsură. Și dacă e ușor să accelerezi noul G63, e mult mai greu să-l oprești. Tunerii au fost nevoiți să instaleze frâne noi realizate dintr-o combinație carbon-ceramică . 

Pe exteriorul caroseriei au fost adăugate inserții din fibră de carbon pentru a oferi un aspect mai agresiv, iar prizele de aer au fost regândite, oferind acum un flux mai generos către admisie. Cât costă un astfel de tratament? Atelierul nu a dezvăluit public prețul creației, dar cine știe, poate în viitorul apropiat vom afla.

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

 

Recomandate:

Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Volkswagen lansează primele teste cu mașinile autonome în Wolfsburg - Photo
Teste
Volkswagen lansează primele teste cu mașinile autonome în Wolfsburg

Volkswagen demarează teste cu vehicule autonome în condiții reale de trafic. În următoarea perioadă, un prototip experimental va circula pe străzile din Wolfsburg, orașul în car

Inna
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design - Photo
Noutăți
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design

Jaguar a reacționat oficial la informațiile apărute recent în spațiul public, infirmând zvonurile potrivit cărora Gerry McGovern, directorul de design al mărcii, ar fi fost concediat. Pozi

Inna
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna