Renault Clio RS noua generaţie

De AutoExpert   |  12 Septembrie, 2012

Distribuie :

Renault Clio RS noua generaţie

Renault Clio RS a debutat la Salonul Auto de la Paris într-o nouă ipostază, cu un motor 1.6 Turbo de 200 CP şi 240 Nm şi cu o nouă transmisie EDC cu două ambreiaje şi sase trepte. În comparaţie cu vechea generaţie, puterea maximă nu s-a modificat, însă 25 Nm în plus şi apariţia unei transmisii cu două ambreiaje care este capabilă să schimbe treptele în doar 150 milisecunde atunci când este activat "Race Mode" reprezintă un progres semnificativ.

RenaultSport va continua să construiască două versiuni ale lui Clio RS, una cu şasiul Sport şi alta cu şasiul Cup, 15% mai rigidă şi garda la sol redusă cu cinci milimetri. În ceea ce priveşte sistemul de frânare, noul Clio RS 200 EDC este echipat cu discuri ventilate de 320 milimetri diametru pentru puntea faţă şi cu un set de discuri "pline" pentru puntea spate. Asemenea modelului mai mare, Megane RS, noul Clio RS primeşte un buton sport, numit R.S. Drive, care permite modificarea comportamentului motorului şi comportamentul transmisiei EDC. Acest buton permite şoferului să aleagă între modurile Normal, Sport şi Race.

Renault Clio RS mai obţine şi sistemul R-Link, care integrează o funcţie numită R-Sound Effect. Aceasta generează o serie de sunete care aparţin unor motoare iconice de la Renault şi le difuzează prin sistemul audio al automobilului, în ritm cu viteza şi acceleraţia sa.

Recomandate:

Un ucrainean s-a ales cu dosar penal la frontiera germană, după ce a încercat să introducă ilegal un Porsche - Photo
Sociale
Un ucrainean s-a ales cu dosar penal la frontiera germană, după ce a încercat să introducă ilegal un Porsche

Un transport aparent obișnuit s-a transformat într-un incident costisitor pentru un șofer ucrainean, după ce autoritățile vamale din Germania au oprit un Porsche Panamera e-Hybrid aflat pe o pla

Inna
Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035 - Photo
Noutăți
Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035

După luni de presiuni intense din partea industriei auto și a mai multor state membre, Uniunea Europeană pare să fi schimbat direcția în privința viitorului mobilității. Planul care prevedea eli

Inna