Volkswagen își dorește mai multă susținere politică în promovarea vehiculelor electrice

De Inna   |  21 Octombrie, 2024

Distribuie :

Volkswagen consideră că viitorul industriei auto este dominat de propulsia electrică, conform unei declarații recente a unui reprezentant important al companiei. Cu toate acestea, producătorul german nu va renunța complet la motoarele cu ardere internă, atât timp cât cererea pentru acestea va persista.

Volkswagen continuă să investească masiv în vehicule electrice, având convingerea că acestea reprezintă direcția de viitor a industriei auto. În ultimii patru ani, marca a lansat o serie de modele electrice, iar generațiile următoare ale unor vehicule emblematice, precum Golf și Polo, vor trece exclusiv la propulsie electrică.

Deși compania este puternic focalizată pe electrificarea gamei sale, Volkswagen nu va înceta să producă motoare pe benzină și motorină. Conform lui Martin Sander, directorul departamentului de vânzări și marketing, aceste motoare vor fi disponibile atât timp cât există o cerere activă pe piață.

„Cererea pentru motoare cu ardere internă este încă semnificativă, astfel că nu putem stabili acum un termen limită pentru producția acestora. Bineînțeles, în cele din urmă, va exista o limită, dar aceasta va fi dictată de dorințele consumatorilor. Atât timp cât clienții își doresc motoare termice, noi vom continua să le oferim. Este greu de spus când se va termina această eră, mai ales la nivel global”, a explicat Sander.

Sander a subliniat, de asemenea, nevoia unui sprijin politic mai pronunțat pentru accelerarea tranziției către vehicule electrice, criticând numărul insuficient de politicieni care susțin cu adevărat această schimbare.

„Ar fi ideal ca factorii de decizie politică să recunoască direcția clară a industriei și să îndepărteze orice îndoială din rândul consumatorilor”, a declarat Sander.

În plus, el a menționat că viitoarele modele electrice Volkswagen vor adopta un design mai clar și mai apropiat de cel al vehiculelor actuale cu motoare termice, promițând o armonizare mai evidentă în stilul vizual al noilor modele.

Recomandate:

BMW pregătește un SUV off-road de mari dimensiuni pentru a concura cu Mercedes G-Class și Land Rover Defender - Photo
Noutăți
BMW pregătește un SUV off-road de mari dimensiuni pentru a concura cu Mercedes G-Class și Land Rover Defender

BMW se pregătește să pătrundă într-o zonă mai puțin explorată de brand până acum: segmentul SUV-urilor off-road veritabile. PotrivitBMW pregătește un SUV off-road de mari dimensiuni pentru

Inna
Trei copii minori au rămas fără părinți, după ce un Mercedes a provocat un grav accident rutier - Photo
Accidente
Trei copii minori au rămas fără părinți, după ce un Mercedes a provocat un grav accident rutier

Două persoane au decedat ieri, în urma unui grav accident rutier provocat de un Mercedes. Potrivit oamenilor legii, accidentul a avut loc în satul Burlăceni, raionul Cahul. Din pr

Inna
Poliția din Portugalia și-a luat în dotare un Ferrari 488 GTB confiscat dintr-un dosar de trafic de droguri - Photo
Noutăți
Poliția din Portugalia și-a luat în dotare un Ferrari 488 GTB confiscat dintr-un dosar de trafic de droguri

Flota Poliției de Securitate Publică (PSP) din Portugalia s-a îmbogățit cu un Ferrari 488 GTB, în urma unei confiscări realizate într-un dosar de trafic de droguri. Bolidul, eva

Inna
Hyundai pregătește un nou model electric. Va fi un rival pentru Renault 4 E-Tech - Photo
Noutăți
Hyundai pregătește un nou model electric. Va fi un rival pentru Renault 4 E-Tech

Hyundai dezvoltă un nou model electric de dimensiuni mici, care va rivaliza cu Renault 4 E-Tech. Noul model va fi prezentat în cadrul Salonului Auto de la Munchen și ar putea fi botezat Ioniq 2.

Inna
Importurile de carburanți în Moldova au crescut. Piața este dominată de combustibilul din România - Photo
Sociale
Importurile de carburanți în Moldova au crescut. Piața este dominată de combustibilul din România

În primele șase luni ale anului curent, Republica Moldova a importat 453.122 tone de produse petroliere (motorină, benzină și gaz lichefiat), marcând o creștere de aproximativ 5.6% față de

Inna