Audi vrea să construiască modele care să nu mai semene între ele

De AutoExpert   |  5 Noiembrie, 2012

Distribuie :

Audi vrea să construiască modele care să nu mai semene între ele

După ce a fost criticat îndelung pentru designul modelelor sale, extrem de similar în toate segmentele în care activează, Audi a decis să ia atitudine. Constructorul din Ingolstadt plănuieşte trasarea unor diferenţe mai mari între modelele sale, designul urmând să fie influenţat de capacităţile tehnice ale modelului.

Germanii vor încerca chiar să ofere o coeziune între designul exterior şi interior. Aceasta va trebuie să fie atât de mare încât modelele să poată fi recunoscute numai după aspectul habitaclului.

Renaşterea estetică va fi condusă de Wolfgang Egger, actualul şef de design Audi, care este de părere că: ”Doar atunci când designul şi tehnologia se împletesc perfect, automobilul poate reprezenta ceva pentru Audi. De aceea, pe viitor, tehnologia nu va mai fi înglobată, ci mai probabil expusă”.

Pentru a asigura o şi mai mare coeziune între oamenii săi de creaţie, Egger a inaugurat deja un centru de design în Munchen, Germania, studiou unde vor lucra în permanenţă reprezentanţii celor trei departamente principale: design interior, design exterior şi echipare interioară. Scopul lor va fi acela de a oferi un produs complet.

Recomandate:

Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen - Photo
Noutăți
Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen

Skoda continuă campania de promovare pentru noul său concept electric, denumit Vision O, care va fi prezentat în premieră pe 8 septembrie curent, în cadrul Salonului Auto de la Munchen.

Inna
NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare - Photo
Noutăți
NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare

Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzile din SUA (NHTSA) a anunțat deschiderea unei noi anchete care vizează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura vândute pe p

Inna