Dacia își schimbă identitatea vizuală! Un logo nou se va regăsi pe mașini din a doua jumătate a lui 2022

De Sergiu   |  17 Iunie, 2021

Distribuie :

Dacia lansează o nouă identitate de marcă și un nou logo, care se va regăsi pe modelele constructorului din a doua jumătate a anului 2022. Elementele au fost previzualizate pentru prima dată pe conceptul Bigster, prezentat la începutul acestui an.

Reboot-ul Dacia este întruchipat de un nou logo și o nouă emblemă, trăsături definitorii ai noii identități comerciale a constructorului. Aceste două noi elemente de design au fost create in-house de echipa de design, cu dorința de a exprima esența mărcii, una care a ghidat Dacia încă de la începuturile sale.

Potrivit Dacia, logotipul trebuie să emane o senzație permanentă de robustețe și stabilitate. Forma literelor este rafinată în mod intenționat - „D” și „C” sunt imagini în oglindă - și reflectă mentalitatea mărcii. Liniile geometrice ale logotipului dau o senzație de mișcare mecanică liniară a șirului de litere.

Emblema prezintă esența logo-ului prin reunirea „D” și „C”, ca niște verigi ale unui lanț care sunt împerecheate. Constructorul a optat pentru acest logo pentru ca produsele proprii să poată fi evidențiate chiar și de la distanță.

Întregul design grafic a fost în mod deliberat simplificat, ca o reamintire că Dacia este un brand care se concentrează pe esențial. Fiecare parte individuală se potrivește cu celelalte pentru a forma un întreg coeziv. La fel ca marca pe care o reprezintă, elementele de design grafic sunt robuste și flexibile. 

Paleta cromatică, construită în jurul nuanței verde-kaki, evocă apropierea mărcii de natură - o referință la curentul ce prevede electrificarea constructorului de la Mioveni.

Gama e completată de o serie de culori secundare:

  • trei culori pământești: kaki închis, terracota, sand;
  • alte două culori secundare - portocaliu și verde - completează gama cu o senzație mai „tehnologică”.

Noua identitate a mărcii va fi introdusă începând cu luna curentă, treptat pe diferite canale de comunicare: site-uri specifice mărcii, publicitate, broșuri. Reprezentanțele vor trece gradual la noua identitate a mărcii de la începutul anului 2022. Vehiculele vor purta noua siglă și emblemă din a doua jumătate a anului 2022.

 

Recomandate:

Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen - Photo
Noutăți
Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen

Skoda continuă campania de promovare pentru noul său concept electric, denumit Vision O, care va fi prezentat în premieră pe 8 septembrie curent, în cadrul Salonului Auto de la Munchen.

Inna
NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare - Photo
Noutăți
NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare

Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzile din SUA (NHTSA) a anunțat deschiderea unei noi anchete care vizează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura vândute pe p

Inna