Ford Mustang rămâne a fi în continuare cel mai popular sportcar din lume!

De Pavel   |  19 Aprilie, 2021

Distribuie :

Potrivit rezultatelor vânzărilor globale de anul trecut, Ford Mustang devine pentru al doilea an consecutiv cel mai popular sportcar din lume și cel mai bine vândut coupe pentru al șaselea an la rând.

Conform noului studiu realizat de Agenția de analiză IHS Markit, rezumând rezultatele vânzărilor globale din 2020, Ford Mustang deține titlul de cea mai populară mașină sport din lume pentru al doilea an consecutiv. Asta după ce Ford, a vândut anul trecut 80.577 de exemplare a modelului la nivel mondial, capturând 15.1% din piața globală a coupe-urilor sportive, în creștere de la 14.8% în 2019. Principala piață pentru pony car-ul american rămâne a fi SUA, unde au fost livrate clienților 61.090 de unități. 

O creștere constantă a popularității modelului Ford Mustang în 2020 a fost asigurată de piața europeană, unde de exemplu, vânzările modelului în Ungaria au crescut cu 68.8% față de 2019, în Olanda cu 38.5 %, iar în Danemarca cu 12.5 %. Vânzările totale ale mașinii americane în Europa anul trecut s-au ridicat la 7.000 de exemplare. În primul trimestru al anului 2021, Ford a vândut 17.274 de Mustang-uri, în scădere cu 4.4% față de aceeași perioadă a anului trecut.

În data de 17 aprilie, Ford Mustang a celebrat 57 de ani de la primul debut.

Recomandate:

NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare - Photo
Noutăți
NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare

Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzile din SUA (NHTSA) a anunțat deschiderea unei noi anchete care vizează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura vândute pe p

Inna
Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen - Photo
Noutăți
Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen

Skoda continuă campania de promovare pentru noul său concept electric, denumit Vision O, care va fi prezentat în premieră pe 8 septembrie curent, în cadrul Salonului Auto de la Munchen.

Inna