Redenumirea brandului Volkswagen în Voltswagen a fost o glumă, care însă ar putea avea consecințe grave

De Pavel   |  2 Aprilie, 2021

Distribuie :

Directorul executiv al diviziei Americane a companiei Volkswagen, Scott Keogh, și-a asumat responsabilitatea pentru gluma cu redenumirea în Voltswagen, pe care mulți au considerat-o drept adevăr. Cu toate acestea, potrivit analiștilor, gluma se va lăsa cu consecințe grave, în cazul în care aceasta poate fi considerată drept publicare a informațiilor false în mod deliberat pentru a influența prețul acțiunilor.

Amintim că, în data de 30 martie, Volkswagen a publicat un comunicat oficial în care se anunța un rebranding pe scară largă care vizează piața americană, astfel redenumindu-se întreaga divizie în Voltswagen of America. În acest mod, compania a dorit să sublinieze evoluția spre modelele electrificate, în acest sens nemții planificând să lanseze 70 de modele electrice sub diverse branduri către anul 2029.

La o zi după publicarea comunicatului, oficialii Volkswagen au declarat că a anunțul a fost gândit drept o glumă de 1 aprilie, zi pe care constructorul ar fi vrut să o sărbătorească înaintea tuturor. Din păcate gluma a mers prea departe.

"Nici nu ne-am putut imagina că gluma va fi luată în serios. Dacă am ocazia să recâștig încrederea clienților, o voi face", a declarat Keogh.

Pe lângă multiplele publicații din mass-media și rețelele sociale, care au atras atenția asupra debutului pe piața din SUA al modelului electric ID.4, rezultatul comunicatului a fost și creșterea accentuată a acțiunilor Volkswagen cu circa 5%. După ce compania a declarat că era vorba despre o glumă, prețul au scăzut la valoarea anterioară.

 

Recomandate:

Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen - Photo
Noutăți
Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen

Skoda continuă campania de promovare pentru noul său concept electric, denumit Vision O, care va fi prezentat în premieră pe 8 septembrie curent, în cadrul Salonului Auto de la Munchen.

Inna
NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare - Photo
Noutăți
NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare

Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzile din SUA (NHTSA) a anunțat deschiderea unei noi anchete care vizează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura vândute pe p

Inna