Toyota este clasificată pe prima poziţie a valorii brandurilor auto mondiale

De AutoExpert   |  2 Octombrie, 2012

Distribuie :

Toyota este clasificată pe prima poziţie a valorii brandurilor auto mondiale

Topul anual al valorii brandurilor mondiale realizat de compania Interbrand aduce din nou Toyota pe prima poziţie a numelor din industria auto. Toyota se află pe poziţia a 10-a în clasamentul care ia în considerare toate industriile, constructorul japonez fiind urmat îndeaproape de Mercedes-Benz (locul al 11-lea) şi de BMW (locul al 12-lea).

În Top 100 branduri mondiale au intrat 12 mărci din industria maşinilor, singura apariţie complet nouă fiind Kia, care a urcat direct pe poziţia a 87-a.

Clasamentul final este condus de Coca-Cola, brand cu o valoare estimată la 77.8 miliarde de dolari, care anul trecut terminase de asemenea pe prima poziţie. Pe locul al doilea se află Apple (76.6 mld dolari - în urcare de pe locul al optulea în 2011) şi IBM (75.5 mld dolari - în scădere cu un loc).

La estimarea sumelor valorii de brand au fost luate în considerare performanţele financiare, puterea mărcii în raport cu principalii concurenţi şi poziţia brandului în raport cu grupul său ţintă.

Recomandate:

Un ucrainean s-a ales cu dosar penal la frontiera germană, după ce a încercat să introducă ilegal un Porsche - Photo
Sociale
Un ucrainean s-a ales cu dosar penal la frontiera germană, după ce a încercat să introducă ilegal un Porsche

Un transport aparent obișnuit s-a transformat într-un incident costisitor pentru un șofer ucrainean, după ce autoritățile vamale din Germania au oprit un Porsche Panamera e-Hybrid aflat pe o pla

Inna
Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035 - Photo
Noutăți
Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035

După luni de presiuni intense din partea industriei auto și a mai multor state membre, Uniunea Europeană pare să fi schimbat direcția în privința viitorului mobilității. Planul care prevedea eli

Inna