VW vrea să lanseze un brand low-cost

De AutoExpert   |  6 Octombrie, 2012

Distribuie :

VW vrea să lanseze un brand low-cost

Germanii de la VW inforemază că ar putea introduce pe piaţă în anul 2015 un nou brand low-cost automobilele căruia s-ar poziţiona în diapazonul de preţuri între 5.000 şi 10.000 de euro.

"Avem nevoie de un automobil ieftin. Trebuie să atacăm puternic pieţele emergente. Avem nevoie de o maşină de 5.000 de euro, pentru Asia (India, China şi Asia de Sud-Est), Africa şi alte regiuni. Aceste ţări reprezintă o piaţă bună pentru un automobil low-cost. Nu trebuie să reinventăm roata. Vom dezvolta acest model pe baza celorlalte automobile din portofoliul nostru", a declarat recent Bernd Osterloh, liderul sindicatului care reprezintă angajaţii Volkswagen.

Aceaastă informaţie pare a fi o replică companiei Nissan care recent anunţase că va pătrunde pe pieţele emergente cu noi automobile Datsun, la preţuri cuprinse între 3.000 şi 5.000 de dolari.

Recomandate:

Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen - Photo
Noutăți
Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen

Skoda continuă campania de promovare pentru noul său concept electric, denumit Vision O, care va fi prezentat în premieră pe 8 septembrie curent, în cadrul Salonului Auto de la Munchen.

Inna
NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare - Photo
Noutăți
NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare

Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzile din SUA (NHTSA) a anunțat deschiderea unei noi anchete care vizează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura vândute pe p

Inna