BMW – lider în clasamentul mărcilor premium la nivel mondial
De AutoExpert | 8 Iulie, 2013
BMW – lider în clasamentul mărcilor premium la nivel mondial
Cele trei mărci germane au înregistrat fiecare creşteri în raport cu anul trecut în ceea ce priveşte comenzile, realizând noi recorduri la capitolul vânzări. Doar că BMW continuă să conducă grupul de mărci germane de pe podiumul zonei premium, cu Audi şi Mercedes-Benz urmărind de la distanţă marca bavareză.
Astfel, conform cifrelor oficiale publicate de către cele trei mărci, prima poziţie a clasamentului premium este ocupată de BMW, cu 804.000 de unităţi vândute în primele şase luni ale anului, ceea ce reprezintă o creştere de 8% în raport cu prima jumătate a anului 2012, marca bavareză fiind singura care a trecut de borna 800.000 de automobile. Audi se află în acest moment la circa 24.000 de unităţi distanţă, cu 780.500 de automobile vândute în aceeaşi perioadă (+6% faţă de anul trecut). Pe locul trei al podiumului se clasifică respectiv Mercedes-Benz, care a atins 694.000 de unităţi vândute în perioada ianuarie-iunie şi care creşte, de asemenea, cu 6 procente.
Analiştii auto susţin că trendul se va menţine şi în următoarele luni, iar BMW va termina anul pe prima poziţie datorită creşterii cererii pe pieţele din SUA şi China, iar aşa cum vânzările Audi şi Mercedes-Benz nu au reuşit să se ridice la nivelul BMW, ambele mărci nu disperă şi anunţă că ţinta pentru anul 2020 va fi depăşirea mărcii bavareze şi atingerea unui număr record de vânzări la nivel mondial în segmentul premium.