500 Abarth Cinquone Stradale
De AutoExpert | 16 Octombrie, 2011
500 Abarth Cinquone Stradale
Atunci cand observi un prototip al celor de la Audi care iese in evidenta prin prizele uriase ale spoilerului fata, nu poate insemna decat un singur lucru: in fata ta se afla un animal fioros, din seria RS. Drept urmare, ai face bine sa te retragi chiar in urmatoarea secunda, fara prea mult tam-tam, sau, in cel mai rau caz, sa te prefaci mort. Altfel risti sa faci un atac de panica.
Cum nu se poate mai agresivă, buburuza italienilor a fost complet modificată, tratamentul de tuning fiind axat strict pe performanţe. Uitându-ne mai atent la imaginile cu acest Fiat 500 Abarth Cinquone Stradale, observăm că a preluat destul de multe elemente de la modelul de curse, preparat de Romeo Ferraris.
La exterior, look-ul agresiv оl putem observa din orice unghi am privi maşina. În partea frontală avem parte de un spoiler mai generos ce aduce foarte mult cu cel de pe modelul de curse, iar оn spate un difuzor cu rol aerodinamic are integrate două guri de evacuare, poziţionate central. Dacă ne uităm din lateral, nu putem trece cu vederea eleronul de pe hayon, jantele sport din aliaj de culoare neagră care se asortează cu culoarea maşinii, pasajele proeminente ale roţilor şi pragurile mai late.
In interior, scaunele au fost оnlocuite cu unele tip scoică şi prevăzute cu centuri cu prindere în 4 puncte, iar tapiţeria din piele Alcantara este prezentă inclusiv pe bord şi pe feţele interioare ale uşilor.Iar pentru cei care nu vor putea stăpâni cei 300 "căluţi nărăvaşi" ai micuţei şi agresive citadine, Romeo Ferraris a echipat maşina cu roll-cage, oferindu-i astfel celui de la volan mai multă siguranţă.
Propulsorul 1.4 litri T-Jet de 135 CP al lui Fiat 500 Abarth a suferit, la rвndul lui, cвteva modificări care, în urma cărora, puterea i-a crescut la 300 CP.
Preţul pentru un asemenea tratament a la Romeo Ferraris vă va scoate din buzunar nici mai mult nici mai puţin de 80.000 euro.