A fost așteptat de o lume întreagă! Noul BMW M8 a fost lansat în versiunile Coupe şi Cabriolet, dar și în varianta de înaltă performanță Competition

De Pavel   |  5 Iunie, 2019

Distribuie :

Campania de promovare a noilor BMW M8 Coupe și M8 Cabrio a început încă la finalul anului 2018. Pe parcursul acestui timp, producătorul german a publicat imagini și clipuri din timpul sesiunilor de teste, astfel încât fanii mărcii bavareze să rămână conectați cu evoluția proiectelor.

Acum, BMW a publicat primele imagini și detalii referitoare la mult așteptatele, noile M8 Coupe și M8 Cabrio! Cele două modele de performanță pregătite de bavarezi au primit îmbunătățiri la nivel estetic, un interior orientat către sportivitate și o serie de modificări în ceea ce privește sistemul de propulsie. Conform oficialilor germani, cele două modele vor fi expuse în cadrul evenimentului #NextGen programat pentru data de 25 iunie.

BMW M8 Coupe și M8 Cabrio vor fi disponibile fiind echipate cu un motor V8 Twin-turbo de 4.4 litri volum. La fel ca în cazul modelului M5, trenul de propulsie dezvoltă 600 CP și 750 Nm. Cei care își doresc și mai multe resurse din partea lui M8 vor putea opta pentru varianta Competition. În acest caz, puterea motorului crește până la 625 CP!

Indiferent de versiunea de caroserie aleasă, BMW propune o cutie de viteze automată M Steptronic cu opt rapoarte și Drivelogic, dar și un sistem de tracțiune integrală M xDrive, aceeași tehnologie introdusă în premieră tot pe M5.

În aceste condiții, BMW M8 Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.3 secunde, în timp ce versiunea Competition este mai rapidă cu 0.1 secunde. În cazul lui M8 Cabrio, sprintul de la 0 la 100 km/h are loc în 3.4 secunde sau 3.3 secunde pentru varianta Competition. Indiferent de alegerea făcută, viteza maximă este limitată electronic la pragul de 250 km/h.

Sistemul de tracțiune integrală M xDrive promite aceleași setări pe care deja le-am explorat la scurt timp după lansarea sedanului M5. Astfel, noul M8 oferă și un mod 2WD, care face ca puterea generată de motor să fie transmisă către puntea spate, în așa mode ca să-i bucure din plin pe fanii înfocați ai brandului bavarez, iubitori de drift și derapaje controlate.

Așa cum era de așteptat, BMW propune o structură ceva mai rigidă în cazul lui M8, lucru care se traduce printr-un comportament dinamic îmbunătățit. Tot pentru un plus de sportivitate, BMW propune un sistem de direcție modificat și standard, suspensia adaptivă M.

Producătorul german a pregătit pentru M8 și un sistem de frânare mai performant, iar cei care își doresc să iasă mai des pe circuit pot opta pentru varianta echipată cu discuri carbon-ceramice.

Pachetul exterior lansat cu ocazia prezentării lui M8 include următoarele modificări și îmbunătățiri: o grilă frontală în nuanța Black Chrome, prize de aer mai mari, carcase noi pentru oglinzile laterale, un difuzor restilizat și jante cu diametrul de 20 de inch cu design specific. În plus, BMW propune și un pachet de exterior denumit M Carbon. În acest caz, anumite elemente de caroserie vor fi fabricate din fibră de carbon.

La interior, noul M8 a primit un volan sport cu butoane dedicate pentru memorarea setărilor de rulare, scaune sport, butonul Setup care permite acces direct la setările pentru motor, amortizoare, direcție, M xDrive și sistemul de frânare; și butonul M Mode care permite ajustarea sistemelor de asistare.

https://youtu.be/YbVEKKo8DOI