Acura readuce versiunea de performanță Type S, după o pauză de 12 ani. Primul o primește modelul TLX, dotat cu V6 de 360 CP

De Sergiu   |  18 Martie, 2021

Distribuie :

Acura continuă să diversifice opțiunile din gamă și introduce o versiune fierbinte, cu un output generos, dar și soluții aduse din sportul auto pentru a pune pe tavă clienților poate cea mai nebunatică versiune Acura de până acum.

Constructorul a reînviat versiunea de performanță Type S pe noul TLX. Și pentru că umplutura generoasă e principala atracție a modelului, vom începe de aici. Sub capotă se regăsește un propulsor recent dezvoltat, un V6 turbo de 3.0 litri volum, care dezvoltă 360 CP și 480 Nm. În cuplu cu agregatul de propulsie este disponibilă o transmisie automată cu zece rapoarte, schimbul treptelor fiind realizat prin intermediul padelelelor.

Alte delicii includ suspensia setată potrivit unei configurații sport speciale și frâne performante Brembo, pentru a fi siguri că mașina se va opri în timpi proximi. Manevrabilitatea este superioară multor analogi mai performanți. Peste 50% este realizat din oțel ultra-rezistent, pentru o rigiditate a caroseriei excepțională.

Tracțiunea integrală cu cuplaje individuale a roților din spate dispune de o setare „sportivă”. Sistemul este capabil să transfere până la 70% din tracțiune pe puntea spate, resursele pot fi trimise către o singură roată. Cel mai sălbatic regim -  Sport + a fost adăugat pe lângă modurile de conducere standard (Confort, Normal și Sport).

TLX Type S vine, de asemenea, standard de multe dintre adițiile speciale care sunt disponibile în mod normal pe TLX. Lista include scaune sport cu 16 poziții cu finisaj Ultrasuede, un sistem audio premium cu 17 difuzoare și pachetul Advance al TLX.

Acura intenționează să adauge o versiune Type S la fiecare model din gama sa, MDX fiind următorul. Compania a reînviat această iterație după o lungă pauză, ultima Acura de acest fel a ieșit de pe linia de asamblare în 2009.

x
x
x
x
x
x
x
x