Află cum a luat naştere proiectul cu cea mai potentă Dacia Logan din România!

De Redactor AE | 4 Martie, 2016
Motivat probabil de un proiect anterior, în care un proprietar de Dacia i-a făcut cadou maşinii sale un motor de pe VR6, acest tânăr pasionat a decis să facă ceva mult mai ieşit din comun. Astfel a început conversia motorului de 1.6 litri 16V, din unul aspirat natural într-un monstru turbo.
PILOT Power Tuning sunt băieţii responsabili de acest proiect, cap-coadă, în urma căruia a luat naştere cel mai potent Logan din România. Şi ca să nu vă mai ţinem în suspans, vorbind de performanţe, aflaţi că maşinuţa este capabilă să reacţioneze la pedala acceleratorului cu nu mai puţin de 248 de cai putere şi 338 Nm de cuplu motor. Rezultatele magiei inginereşti au fost măsurate pe un stand Dyno, astfel că pot fi confirmate cu siguranţă şi nu rămân doar la nivel de afirmaţii.
Motorul de 1.6 litri a suferit nenumărate modificări, pornind de la internele forjate, bolturi ARP, cuzineţi şi segmenţi JDM, garnitură chiulasă Victor Reinz, turbocompresor WWR 330, downpipe şi catalizator MT, injectoare şi pompă de benzină cu debit mărit, sistem cat-back din inox şi galerie de admisie custom PILOT Power Tuning, finală Borla, sistem de management al motorului stanalone VEMS şi multe multe altele.
Nu au fost neglijate nici suspensia maşinii sau sitemul de frânare, astfel că şi aceste componente au fost înlocuite cu unele de performanţă. Mai puţin afectat este exteriorul maşinii şi acest lucru chiar bucură, ascunzând astfel lupul în blană de oaie.