Află de ce, una dintre cele mai inovative suspensii auto marca Bose nu a ajuns în producţia de serie!

De Redactor AE   |  9 Februarie, 2016

Distribuie :

Pentru majoritatea dintre noi "Bose" este asociat cu cele mai performante sisteme audio din lume, oferite pe limuzinele unor producători auto de top. Puţini ştiau însă, că în anii 90, Bose a construit o suspensie adaptivă, revoluţionară din punct de vedere tehnic, dar care mai târziu s-a dovedit a fi un eşec comercial. 

Tehnologia dezvoltată de Bose putea schimba mersul istoriei, însă din păcate, nu a fost să fie aşa. Unele dintre motivele care stau la baza acestui fiasco se ascund în greutatea excesivă a ansamblurilor, alături de preţul usturător pentru a putea fi utilizată pe scară largă, în producţia de serie. De cealaltă parte, avantajele simţitoare în raport cu o suspensie convenţională, nu au putut contribui cu mai nimic pentru a salva situaţia.

Mai multe detalii despre minunăţia celor de al Bose, dar şi dovada video incontestabilă a superiorităţii acesteia, vă va face să regretaţi faptul că nu o puteţi avea pe maşina voastră, în special în condiţiile din Moldova. Din fericire, o parte din know-how-ul tehnologiei fost transferat în producţia scaunelor-fotolii pentru echiparea camioanelor.

Recomandate:

Cariera lui F-150 Lightning se apropie de final. Cu această ocazie, Ford pregătește o versiune nouă cu motor pe benzină - Photo
Noutăți
Cariera lui F-150 Lightning se apropie de final. Cu această ocazie, Ford pregătește o versiune nouă cu motor pe benzină

Ford se pregătește să lanseze o nouă versiune pentru camioneta electrică F-150 Lightning. Aceasta va primi un motor pe benzină, care va fi utilizat drept range extender. Noua versiune o va înloc

Inna
Vladimir Bolea confirmă că din 2028 vom achita taxe pentru utilizarea drumurilor naționale - Photo
Noutăți
Vladimir Bolea confirmă că din 2028 vom achita taxe pentru utilizarea drumurilor naționale

Șoferii moldoveni vor achita taxe pentru utilizarea drumurilor naționale, exact ca în România. Informația a fost confirmată de către vicepremierului Vladimir Bolea, ministru al Infras

Inna