Anvelopele de iarnă calitatea premium. Iată cu ce sunt mai bune şi de ce costă mai mulţi bani

De Pavel   |  1 Decembrie, 2017

Distribuie :

Cel mai important lucru în procesul de pregătire a maşinii pentru timpul de iarnă, este echiparea cu anvelope de iarnă. Însă când vine momentul de achiziţionare a cauciucurilor, mulţi şoferi devin confuzi din cauza preţurilor care diferă extrem de mult.

Astăzi am hotărât să vă spunem de ce totuşi anvelopele brandurilor scumpe şi de calitate, costă atât de scump atât noi cât şi pe piaţa second hand, faţă de brand-urile chineze sau mai puţin cunoscute. În continuare am pregătit câteva momente definitorii care justifică preţul anvelopelor premium.

Testele îndelungateDoar producătorii premium îşi permit luxul de a scoate pe piaţă modele de anvelope trecute prin teste în prealabil. Fiecare model de anvelopă este testat în condiţii de laborator, poligon special şi drumuri publice. Ba mai mult decât atât, anvelopele sunt rulate milioane de kilometri pentru a testa rezistenţa acestora înainte de a fi comercializate. Producătorii ieftini sau mici, pur şi simplu nu au rezerve pentru a aloca bani pentru teste, astfel deseori producţia lor este doar o replică a brand-urilor mari.

Materiale moderneO investiţie importantă se face şi în dezvoltatea diferitir rețete de compoziţii bazate pe cauciuc, menite să sporească indicii de calitate, longevitate, aderenţă şi rezistenţă a anvelopelor în orice condiţii de exploatare. Un exemplu clar ar fi procentul crescut de siliciu din compusul cauciucului care sporeşte aderenţa pe suprafeţe netede în timpul iernii.

Design inovator al anvelopelor şi protectorului în special Producătorii de cauciucuri ieftine folosesc acelaşi desen al profilului fără a se gândi la inovaţii. Companiile producătoare de anvelope premium, se străduie de fiecare dată să avanseze în domeniu. Pentru aceasta ei caută să îmbunătăţească atât calitatea materialului, cât şi designul suprafeţei de rulare pentru un plus de performanţă. În acest caz performanţa înseamnă aderenţă şi eficienţă energetică sau economie de carburant. Aceştia studiază şi îmbunătăţesc designul direcţional, procentul de goluri de pe protector şi adâncimea canalelor acestuia. Datorită canalelor adânci aderenţa creşte în condiţii de condus pe zăpadă, iar canalele laterale au rolul de a evacua apa şi a reduce riscul de acvaplanare.

Acum după ce aţi făcut cunoştinţă cu principalele criterii care majorează costul, dar totodată oferă unor anvelope clasificarea premium, puteţi mai uşor să vă decideţi dacă merită să economisiţi pentru a cumpără nişte anvelope ieftine cu tehnologii vechi, care apropo vă vor servi un timp limitat, sau să priviţi achiziţionarea cauciucurilor ca o investiţie în securitatea vieţii dumneavoastră şi modului în care se va comporta automobilul pe timp de iarnă.

Recomandate:

Renault rescrie regulile eficienței. Un concept a parcurs peste 1.000 km cu o singură încărcare, la viteze de autostradă - Photo
Noutăți
Renault rescrie regulile eficienței. Un concept a parcurs peste 1.000 km cu o singură încărcare, la viteze de autostradă

La final de an, Renault bifează o performanță care mută atenția de la viteză pură la eficiență extremă. Constructorul francez a reușit să parcurgă peste 1.000 de kilometri fără reîncărcare cu un

Inna
Europenii rămân la aceleași preferințe. În acest an, Volkswagen, iarăși, a fost cel mai solicitat brand auto - Photo
Noutăți
Europenii rămân la aceleași preferințe. În acest an, Volkswagen, iarăși, a fost cel mai solicitat brand auto

În primele 11 luni ale anului curent, Volkswagen a fost cea mai solicitată marcă pentru europeni. Potrivit Asociației Europene a Producătorilor de Automobile, europenii au înmatriculat pes

Inna
La un pas să ardă de viu în automobilul propriu. 2 bărbați au incendiat un Mercedes, în timp ce în interior se afla proprietarul - Photo
Sociale
La un pas să ardă de viu în automobilul propriu. 2 bărbați au incendiat un Mercedes, în timp ce în interior se afla proprietarul

Un bărbat de 51 de ani a fost la un pas distanță să ardă de viu în automobilul său. Cazul a avut loc în aproprierea localității Tudora, raionul Ștefan Vodă. Potrivit PulsMedia, bărbatul ar

Inna
(FOTO) A nins în nordul și centrul țării. Drumarii au intervenit pentru a combate lunecușul - Photo
Sociale
(FOTO) A nins în nordul și centrul țării. Drumarii au intervenit pentru a combate lunecușul

În nordul și centrul țării au fost precipitații sub formă de lapoviță și ninsoare. În această ordine de idei, drumarii au intervenit pe traseele naționale pentru a combate lunecușul, dar ș

Inna
Traficul rutier în centrul capitalei va fi sistat astăzi. Transportul va fi redirecționat pe străzile adiacente - Photo
Sociale
Traficul rutier în centrul capitalei va fi sistat astăzi. Transportul va fi redirecționat pe străzile adiacente

Astăzi, începând cu ora 13:00, va fi sistat traficul rutier pe bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, în perimetrul str. A. Pușkin - str. Mitropolit G. Bănulescu - Bodoni. Măs

Inna
România inaugurează încă 57 de kilometri din Autostrada A7. De la București, până la Adjud, mergi doar pe autostradă! - Photo
Sociale
România inaugurează încă 57 de kilometri din Autostrada A7. De la București, până la Adjud, mergi doar pe autostradă!

Un alt segment din Autostrada A7 a fost inaugurat marți, pe 23 decembrie. Este un tronson de 57 de kilometri, care leagă Focșani de Adjud și face parte din autostrada care va uni București cu pun

Inna