Audi RS Q3 Concept – bomba sport de la Beijing 2012

De AutoExpert   |  18 Aprilie, 2012

Distribuie :

Audi RS Q3 Concept – bomba sport de la Beijing 2012

Audi Q3 are o faţetă malefică pe care se pregăteşte să o arate în curând tuturor. La Salonul Auto Beijing, germanii vor dezvălui cea mai potentă versiune a crossover-ului lor, pe care nu au ezitat să-l echipeze cu propulsorul turbo prezent şi sub capota lui RS3 Sportback sau TT RS.

Pe Q3 RS Concept, propulsorul cu cinci cilindri în linie va dezvolta 360 CP, care se vor traduce, în ceea ce priveşte performanţele, prin demarajul 0-100 km/h de 5,2 secunde şi prin viteza maximă de 265 km/h. În mod previzibil, transmisia cu dublu ambreiaj S tronic se va ocupa ca niciun Nm să nu se piardă în drumul său către sistemul de tracţiune integrală Quattro.

Spre deosebire de celelalte modele RS, în cazul lui Q3 RS, tracţiunea integrală poate distribui momentul motor exclusiv către puntea faţă, în condiţii de aderenţă scăzută. Revenirea către puntea spate se face prin intermediul unui ambreiaj multi-disc controlat electronic.

La capitolul design, se pare că Audi Q3 RS Concept a reuşit să-şi însuşească specificul RS foarte bine. Spoilerele noi, în ton cu liniile consacrate ale casei, se remarcă prin prizele de aer foarte mari şi prin difuzorul de aer din partea posterioară, unde putem observa şi eşapamentul dublu.

Oglinzile retrovizoare au primit carcasă din fibră de carbon, material folosit şi în cazul splitter-ului frontal. Eleronul discret măreşte potenţialul vizual sportiv al maşinii, dar jantele de 20 de inchi clarifică intenţiile lui Q3 RS Concept, alături de albasturl electrizant de la exterior.

Recomandate:

Un tânăr de doar 21 de ani a fost transportat la spital, în stare inconștientă, după ce s-a izbit într-un copac - Photo
Accidente
Un tânăr de doar 21 de ani a fost transportat la spital, în stare inconștientă, după ce s-a izbit într-un copac

Șoferul unui Honda jazz a derapat de pe traseu și apoi s-a izbit violent într-un copac. Accidentul a avut loc pe traseul Ungheni - Nisporeni, în dimineața zilei de 17 septembrie. 

Inna
Trafic suspendat în sectorul Buiucani! Până la sfârșitul lunii, va fi trafic parțial suspendat pe str. Nicolae Costin - Photo
Sociale
Trafic suspendat în sectorul Buiucani! Până la sfârșitul lunii, va fi trafic parțial suspendat pe str. Nicolae Costin

Traficul rutier pe str. Nicolae Costin va fi parțial suspendat. Măsura va afecta circulația pe tronsonul cuprins între străzile Ion Pelivan și Liviu Deleanu, până pe 30 septembrie curent.

Inna
Mitsubishi Eclipse Cross se reinventează. Noul SUV devine 100% electric și promite 600 km autonomie - Photo
Noutăți
Mitsubishi Eclipse Cross se reinventează. Noul SUV devine 100% electric și promite 600 km autonomie

Mitsubishi a dezvăluit primele informații și fotografii oficiale cu noua generație Eclipse Cross, un model care marchează o schimbare majoră în istoria mărcii. SUV-ul va fi disponibil exclu

Inna
Autoritățile alocă miliarde de lei pentru drumuri. Cât s-a reușit în prima jumătate a anului - Photo
Sociale
Autoritățile alocă miliarde de lei pentru drumuri. Cât s-a reușit în prima jumătate a anului

În 2025, statul a pus la dispoziția Administrației Naționale a Drumurilor (AND) un buget de aproximativ 2.7 miliarde de lei pentru lucrări de întreținere și reparație a drumurilor național

Inna
EES devine obligatoriu. Moldovenii și alți cetățeni non-UE vor fi fotografiați și li se vor lua amprente la granița cu România - Photo
Noutăți
EES devine obligatoriu. Moldovenii și alți cetățeni non-UE vor fi fotografiați și li se vor lua amprente la granița cu România

România va introduce EES (Entry/Exit System), începând cu 12 octombrie curent. Acesta este noul mecanism digital de verificare a persoanelor care trec frontiera externă a Spațiu

Inna
Mercedes-Benz readuce butoanele fizice, pentru a pune accent pe preferințele șoferilor - Photo
Noutăți
Mercedes-Benz readuce butoanele fizice, pentru a pune accent pe preferințele șoferilor

Mercedes reintroduce butoanele fizice în modelele sale. Oficialii constructorului german au recunoscut că butoanele fizice sunt mai eficiente, decât comenzile tactile. În ul

Inna