BMW i8 Spyder

De AutoExpert   |  2 Aprilie, 2012

Distribuie :

BMW i8 Spyder

Conceptul i8 al celor de la BMW care îmbină designul viitorului cu tehnologia - putem spune „deja” - prezentă este din ce în ce mai aproape de realitate. Adică, nu degeaba îi testează compatibilitatea cu lumea reală dacă nemții ar vrea să-l țină ca bibelou pentru saloane auto. Ceea ce ne face să credem că nici ceea ce vezi în poza de mai sus nu este doar o fantezie a bavarezilor...

Ăsta e BMW i8 Spyder, adică varianta cu mai puține scaune și fără acoperiș a electrizantului i8. Și nu că cel în patru portiere ar arăta, Doamne-ferește!, moșnegește, dar varianta cu două locuri și un acoperiș în minus o are, efectiv, mai mare.

Pentru a-l aduce în stadiul de roadster, pe lângă dispariția banchetei spate și a plafonului au mai fost necesare câteva modificări: ușile transparente au fost înlocuite cu unele solide, oglinzile au fost repoziționate, iar parbrizul (delimitat de un cadru negru) nu mai plonjează pe plafon, pentru că... - asta e atât de evidentă, încât să mai fie nevoie de explicații. Dar probabil că nici una dintre acestea nu-ți vor întrerupe salivatul.

Cât despre ce se ascunde sub formele sculptate nu s-au aruncat informații, dar probabil că dedesubturile vor fi preluate de la conceptui inițial i8: motor de 1,5 litri pe benzină cuplat cu unul electric, care oferă împreună cifre magice - 353 CP și 550 Nm. În cazul lui i8 (al cărui masă era estimată la circa 1,5 tone), asta însemna 66g/km și sub 3 l/100 km. Și 240 CP/tonă. Dar, cum versiunea Spyder s-a debarasat de câteva greutăți, e posibil ca raportul să mai fi crescut puțin.

Informațiile (împreună cu mai multe poze și, eventual, vreun video) le vom afla pe parcurs sau, cel mai târziu, la Salonul Auto de la Beijing din aprilie, unde i8 și-a anunțat prezența.

Recomandate:

Skoda lansează versiunea RS pentru noul Enyaq facelift, inclusiv pentru varianta sportivă Enyaq Coupe - Photo
Noutăți
Skoda lansează versiunea RS pentru noul Enyaq facelift, inclusiv pentru varianta sportivă Enyaq Coupe

Skoda lansează oficial versiunea RS pentru noul Enyaq facelift, inclusiv pentru varianta sportivă Enyaq Coupe. Modelul aduce îmbunătățiri semnificative în materie de performanță, design și

Inna
(FOTO) Toyota RAV4 2025: primele imagini oficiale și detalii înaintea lansării globale - Photo
Noutăți
(FOTO) Toyota RAV4 2025: primele imagini oficiale și detalii înaintea lansării globale

Toyota dezvăluie primele imagini cu noul RAV4. Astfel, niponii anunță debutul celei de-a șasea generații a celui mai bine vândut SUV din gama sa.Lansarea oficială este programată pentru 21 m

Inna
Italdesign, unul dintre cele mai iconice studiouri de design auto din lume, ar putea ieși din portofoliul Grupului Volkswagen - Photo
Noutăți
Italdesign, unul dintre cele mai iconice studiouri de design auto din lume, ar putea ieși din portofoliul Grupului Volkswagen

 Conform unor surse din presa italiană, concernul german analizează opțiunea de a vinde Italdesign, casa de design renumită pentru colaborările sale legendare cu mari producători auto. Fondat

Inna
Nissan anulează proiectul fabricii de baterii de 1.1 miliarde dolari și anunță pensionări în Japonia - Photo
Noutăți
Nissan anulează proiectul fabricii de baterii de 1.1 miliarde dolari și anunță pensionări în Japonia

Nissan renunță la construirea unei noi fabrici de baterii pentru mașini electrice în Japonia, într-o decizie care semnalează o nouă etapă în procesul de restructurare globală al cons

Inna
Camerele nu iartă! Zeci de mii de șoferi surprinși fără centură sau vorbind la telefon în trafic - Photo
Sociale
Camerele nu iartă! Zeci de mii de șoferi surprinși fără centură sau vorbind la telefon în trafic

Peste 43.000 de încălcări ale regulilor de circulație rutieră au fost înregistrate în ultimele trei luni. Potrivit Poliției Naționale, încălcările au fost înregistrate&nb

Inna
UE oferă un nou termen-limită industriei auto: reducerea emisiilor de CO2 amânată până în 2027 - Photo
Sociale
UE oferă un nou termen-limită industriei auto: reducerea emisiilor de CO2 amânată până în 2027

În urma unei decizii adoptate recent de Parlamentul European, constructorii auto vor avea timp până la sfârșitul anului 2027 pentru a se conforma obiectivelor intermediare de reducer

Inna