BMW lansează noile X5 M și X6 M: tracțiune integrală M xDrive și varianta Competition cu 625 CP

De Pavel   |  3 Octombrie, 2019

Distribuie :

Compania BMW publică primele detalii și imagini cu noile SUV-uri de performanță X5 M și X6 M! Precum era de așteptat, bavarezii au aplicat o serie de modificări ale exteriorului și interiorului, dar și îmbunătățiri de ordin tehnic.

Ambele modele vor debuta în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, iar comercializarea acestora va începe în luna aprilie a anului 2020. În plus, atât X5 M cât și X6 M primesc varianta Competition.

La capitolul design, SUV-urile de performanță se evidențiează prin elemente mai sport și mai agresive. În prim plan se evidențiează grila frontală modificată, prizele de aer de dimensiuni mai mari, bara față și spate redesenate și un sistem de evacuare cu patru terminații.

La interior avem scaune sport M, un head-up display generos și desigur un volan sport. La fel, observăm și butonul M Mode, care oferă posibilitatea ca șoferul să aleagă unul dintre cele două moduri de rulare: Road sau Sport. Cei care vor opta pentru versiunea Competition, se vor bucura și de modul Track!

Noile BMW X5 M și X6 M ascund sub capotă o unitate V8 de 4.4 litri volum care generează 600 de cai putere și 750 Nm. Puterea este gestionată de o transimise automată cu opt rapoarte Steptronic cu Drivelogic și de sistemul performant de tracțiune integrală M xDrive ,cu două moduri de funcționare: 4WD și 4WD Sport.

Versiunile Competition oferă aceeași configurație, singura diferență fiind motorul forțat să dezvolte 625 CP!

BMW X5 M accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3.9 secunde, iar repriza 0-200 km/h se desfășoară în 13.5 secunde. Viteza maximă este limitată la 250 km/h, însă odată cu alegerea pachetului M Driver, valoarea crește până la 290 km/h. Versiunea X5 M Competition este mai rapidă cu 0.1 secunde pentru sprintul 0-100 km/h și cu 0.3 secunde pentru repriza 0-200 km/h. Aceleași valori au fost trecute de BMW și în dreptul versiunilor X6 M și X6 M Competition.

BMW propune și o structură mai rigidă în cazul noilor X5 M și X6 M, lucru care se proiectează printr-un comportament dinamic îmbunătățit și manevrabilitate sporită, ultima asigurată de suspensia adaptivă M.