BMW X6 Tuning
De AutoExpert | 4 Decembrie, 2011
BMW X6 Tuning
A luat nastere noul X6 M TYPHOON, o creatie ce impresioneaza prin doza uriasa de extrem insuflata in pachetul de tuning. Pe scurt, fie ca vorbesti de aspectul exterior, fie ca aduci in discutie fisa cu detalii tehnice, termenul cel mai potrivit pentru a descrie ultima bestie nascuta in Autenzell este acelasi - Extrem.
Pornind de la exterior, germanii de la G-Power au adaugat un nou kit aerodinamic, compus din numeroase elemente vulgare. De exemplu, partea frontala a fost inzestrata cu un nou spoiler, ce se remarca inca de la prima aparitie datorita prizelor uriase de aer. Ba chiar mai mult de atat, acelasi spoiler se bucura si de prezenta unei prelungiri subtile, capota motorului oferita in standard fiind inlocuita cu una realizata din fibra de carbon.
Privit din spate, noul X6 M TYPHOON iese in evidenta prin spoilerul spate dotat cu difuzor de aer (un difuzor de aer realizat din fibra de carbon, mai exact), ce gazduieste si cele doua evacuari de dimensiuni mai mult decat generoase. In plus, tot aici avem de-a face si cu doua eleroane - dintre care unul continua linia portbagajului, celalalt fiind atasat plafonului.
Pentru un plus de dramatism, celebra companie din Autenzell a condimentat pachetul de tuning dezvoltat special pentru modelul BMW X6 M cu noi praguri laterale, plus un set de extensii pentru aripi ce ascund jante cu design in zece spite duble, pe 23 inci, si pneuri de inalta performanta, ce masoara 315/25 ZR 23.
De asemenea, modificarile de ordin estetic continua si la interior, ultima creatie a germanilor de la G-Power intampinandu-si viitorii pasageri cu insertii de piele si alcantara. De asemenea, ocupantii locurilor fata vor fi serviti si cu scaune sport, meniul fiind completat de volanul in trei spite, insertiile de fibra de carbon, respectiv cusaturile contrastante in forma de carouri.
Sub capota, noul-si-extremul X6 M TYPHOON este propulsat de un motor V8 twin-turbo de 4.4 litri care, multumita unor imbunatatiri serioase, produce nu mai putin de 725 cai putere si 890 Nm - de la 555 CP si 680 Nm. Mai mult de atat, in cazul in care se opteaza pentru ranforsarea transmisiei automate in sase trepte, tunerul german poate creste cuplul maxim pana la bariera celor 1.000 Newton-Metri!
In ceea ce priveste performantele, ultima creatie a celebrei companii cu sediul in Autenzell are nevoie de doar 4.2 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Cum viteza maxima depaseste acum 300 km/h, noul G-Power X6 M TYPHOON a primit o suspensie de tip coilover, mai joasa cu aproximativ 30 de milimetri, plus un sistem performant de franare - cu discuri de 396 mm pe fata, respectiv 380 mm pe spate.