Când trecem la anvelopele de vară?

De Redactor AE   |  11 Martie, 2020

Distribuie :

Avem temperaturi pozitive deja de o perioadă bună de timp, dar mulți șoferi încă nu s-au decis să treacă la anvelopele de vară. Încă se mai așteaptă probabil, la o ”iarnă în aprilie”.

Vă amintiți cu siguranță primăvara în care, în luna aprilie, am avut parte de ninsori abundente și un strat uriaș de zăpadă. Iată că atunci, o bună parte din automobiliști au aflat pe propria piele ce înseamnă să te grăbești să schimbi anvelopele de sezon. Unii au rămas întroieniți, alții au ieșit din zăpadă, dar au avut parte de alte surprize neplăcute.

Și totuși când schimbăm anvelopele de vară? Legea spune că automobilul trebuie să fie echipat cu anvelope potrivite vremii, dacă ninge - cauciucuri de iarnă, dacă e cald și uscat - încălțări de vară.

Asta înseamnă că din punctul de vedere al Regulamentului Circulației Rutiere, puteți merge la vulcanizare fără nici o grijă pentru schimbul de roți. În special se referă la automobiliștii care au optat pentru anvelope super moi, pentru ierni înzăpezite sau cei care au cauciucuri cu crampoane.

În aceste zile călduroase, anume acest tip de anvelopă va avea de suferit cel mai mult, așa cum % de cauciuc este mult mai mare și respectiv se uzează mai rapid.

Recomandate:

Incident neobișnuit la Căușeni. Un șofer băut a lovit autospeciala poliției în timpul testării cu Drager - Photo
Sociale
Incident neobișnuit la Căușeni. Un șofer băut a lovit autospeciala poliției în timpul testării cu Drager

Un bărbat în vârstă de 27 de ani din Căușeni s-a ales cu mari bătăi de cap în urma unui incident rutier petrecut în toiul nopții. Acesta a fost prins conducând în s

Inna
Nissan pregătește modele electrice de performanță Nismo cu sprijinul echipei de Formula E - Photo
Noutăți
Nissan pregătește modele electrice de performanță Nismo cu sprijinul echipei de Formula E

Nissan intenționează să dezvolte o nouă gamă de vehicule electrice de înaltă performanță sub emblema Nismo, cu ajutorul experienței acumulate în competițiile de Formula E. Potrivit unor in

Inna
Un radar mobil a înregistrat „cea mai mare viteză” pe o porțiune de autostradă. Un șofer circula cu peste 300 km/h - Photo
Sociale
Un radar mobil a înregistrat „cea mai mare viteză” pe o porțiune de autostradă. Un șofer circula cu peste 300 km/h

Un caz de viteză excesivă a fost înregistrat recent pe autostrada A2 din Germania, în apropiere de orașul Burg, aflat la vest de Berlin. Un șofer a fost prins, conducând cu 321

Inna