Cea de a şasea generaţie Chevrolet Camaro a debutat oficial!

De Redactor AE | 18 Mai, 2015
Chevrolet a ales să vină cu un design evoluţionist şi nu unul revoluţionar, iată de ce, la prima vedere diferenţele de aspect nu sunt atât izbitoare. Cu toate astea, inginerii Chevrolet au petrecut peste 350 de ore în tunelul aerodinamic, alături de noul model, iar schimbările efectuate se ascund în cifrele de mai jos.
Noul model este mai uşor cu până la 90 de kilograme, graţie nu doar optimizărilor de aerodinamică dar şi a utilizării pe scară largă a aliajului din aluminiu. Totodată a fost îmbunătăţită cu până la 28% rezistenţa la torsiune, aşa cum şasiul maşinii a fost remodelat în proporţie de 70%.
În versiunea standard, noul Camaro este dotat cu blocuri optice simple, iar în cazul versiunilor RS sau SS, acestea vin dotate cu faruri cu LED şi xenon dar şi stopuri cu LED. Iar dacă varianta de bază este încălţată cu jante de 18 inch, atunci modelele RS şi SS beneficiază de jante de 20 inch în diametru. În spatele acestora se ascunde un sistem de frânare cu discuri de 320 şi 315 mm în diametru, în cazul versiunii stock Camaro LT sau de 345 şi 338 mm respectiv, pentru RS şi SS.
Până a vă povesti ce avem sub capotă aflaţi că şi interiorul a suferit modificări, adresate în mare parte celui aflat la volan, iar pentru pasageri este oferit sistemul de infotainment MyLink, operat prin intermediul unui ecran tactil cu diagnoala de 8 inch. Adiţional clienţii vor beneficia de iluminare ambientală, frână de mână electronică dar şi transmisia operabilă în patru moduri, Snow/Ice, Tour, Sport şi Track, cea din urmă fiind regăsită doar pe modelul SS.
Chevrolet Camaro LT poate fi achiziţionat cu un propulsor în patru cilindri şi 2.0 litri volum de lucru, capabil să pună pe roţile spate în jur de 275 de cai putere şi 400 Nm de cuplu motor. Cu această unitate sub capotă, sportiva atinge prima sută la oră în...6 secunde. Ceva mai zveltă este unitatea V6 de 3.6 litri care produce 335 de cai putere. La fel ca şi în cazul de mai sus, acesta vine cuplat standard la transmisia manuală cu şase trepte, opţional fiind oferită cutia de viteze automată cu opt trepte.
Vârful de gamă este fără îndoială versiunea Camaro SS, dotată cu V8-ul de 6.2 litri care dezvoltă 455 de cai putere şi 617 Nm de cuplu motor. Nu vă pare cam puţin?