Cricurile din dotarea Lada Vesta sunt fabricate în Ucraina şi cedează la prima probă!

De Redactor AE   |  21 Ianuarie, 2016

Distribuie :

Astăzi puţine automobile mai sunt doate cu roata de rezervă de dimensiuni normale, majoritatea având la dispoziţie doar un "covrig", ce poate fi folosit pe distanţe scurte şi la viteze mici. Unele însă nici roată de rezervă nu au, iar aici e cazul BMW-urilor, care sunt echipate cu anvelope RunFlat direct pe linia de asamblare! Însă, indiferent de producător, din portbagaj nu va lipsi niciodată cric-ul. E bine să ştii că e acolo, dar oare poţi avea încredere în el?

Cricurile din dotarea Lada Vesta sunt fabricate în Ucraina şi cedează la prima probă!

Despre acest lucru scriu jurnaliştii redacţiei Za Rulem, care au avut nefericirea să îl testeze în lucru. Maşina prospăt achiziţonată urma să primească noi anvelope şi pentru că în anumite circumstanţe schimbul de roţi era practic imposibil de realizat la o staţie specializată, automobiliştii au decis să o facă cu forţele proprii. Bineînţeles că aici rolul principal şi punctul de sprijin îi revine cricului!

Înarmaţi cu mult curaj jurnaliştii s-au pus pe treabă însă la cea de a doua încercare de a ridica maşina, cricul simplu s-a îndoiat sub greutatea vehiculului. Este adevărat că rareori mai vezi pe cineva să schimbe de unul singur roţile şi totuşi, în caz de necesitate, dacă ai făcut pană, singurul instrument care te poate ajuta să duci operaţiunea la bun sâfrşit este cricul. Deci nu cred că ai vrea să se întâmple asta cu tine. Autorul postării, Kirill Mileshkin dă vina atât pe producătorul piesei (Ucraina) cât şi pe inginerii VAZ care nu au testat cum se cuvine cricul.

1452772728_01

La scurt timp, a fost descoperit un alt defect de uzină. Acesta este întrerupătorul care te înştiinţează despre faptul că ai capota motorului deschisă. Pe acest defect s-au plâns şi colegii de la kolesa.ru! Problema se ascunde în butonul de plastic care acţionează acest întrerupător şi care este înfiletat chiar în capotă. Primile simptome se fac cunoscute viteze ceva mai ridicate (peste 100 km/), atunci când curenţii de aer tind să despartă cele două componente, iar astfel şoferul este informat că ar fi deschisă capota! Ce se întâmplă în acest caz? Simplu se aprinde martorul din bord dar şi lumina din habitaclu...Ei bine, problema se rezolvă foarte uşor, butonul poate fi desşurubat puţin, pentru a se asigura un contact mai ferm cu întrerupătorul, deci nu e nimic grav.

Grav este doar faptul că vorbim despre o maşină absolut NOUĂ, despre care ruşii spun că este asamblată după cele mai noi standarde de calitate!

1452772729_02

1452772731_03

sursa: zr.ru