Dacia își schimbă identitatea vizuală! Un logo nou se va regăsi pe mașini din a doua jumătate a lui 2022

De Sergiu   |  17 Iunie, 2021

Distribuie :

Dacia lansează o nouă identitate de marcă și un nou logo, care se va regăsi pe modelele constructorului din a doua jumătate a anului 2022. Elementele au fost previzualizate pentru prima dată pe conceptul Bigster, prezentat la începutul acestui an.

Reboot-ul Dacia este întruchipat de un nou logo și o nouă emblemă, trăsături definitorii ai noii identități comerciale a constructorului. Aceste două noi elemente de design au fost create in-house de echipa de design, cu dorința de a exprima esența mărcii, una care a ghidat Dacia încă de la începuturile sale.

Potrivit Dacia, logotipul trebuie să emane o senzație permanentă de robustețe și stabilitate. Forma literelor este rafinată în mod intenționat - „D” și „C” sunt imagini în oglindă - și reflectă mentalitatea mărcii. Liniile geometrice ale logotipului dau o senzație de mișcare mecanică liniară a șirului de litere.

Emblema prezintă esența logo-ului prin reunirea „D” și „C”, ca niște verigi ale unui lanț care sunt împerecheate. Constructorul a optat pentru acest logo pentru ca produsele proprii să poată fi evidențiate chiar și de la distanță.

Întregul design grafic a fost în mod deliberat simplificat, ca o reamintire că Dacia este un brand care se concentrează pe esențial. Fiecare parte individuală se potrivește cu celelalte pentru a forma un întreg coeziv. La fel ca marca pe care o reprezintă, elementele de design grafic sunt robuste și flexibile. 

Paleta cromatică, construită în jurul nuanței verde-kaki, evocă apropierea mărcii de natură - o referință la curentul ce prevede electrificarea constructorului de la Mioveni.

Gama e completată de o serie de culori secundare:

  • trei culori pământești: kaki închis, terracota, sand;
  • alte două culori secundare - portocaliu și verde - completează gama cu o senzație mai „tehnologică”.

Noua identitate a mărcii va fi introdusă începând cu luna curentă, treptat pe diferite canale de comunicare: site-uri specifice mărcii, publicitate, broșuri. Reprezentanțele vor trece gradual la noua identitate a mărcii de la începutul anului 2022. Vehiculele vor purta noua siglă și emblemă din a doua jumătate a anului 2022.

 

Recomandate:

Ferrari intră pe mare: Hypersail, primul iaht de curse cu propulsie regenerabilă, va debuta în 2026 - Photo
Noutăți
Ferrari intră pe mare: Hypersail, primul iaht de curse cu propulsie regenerabilă, va debuta în 2026

Renumitul constructor italian Ferrari, sinonim cu performanța pe patru roți, pășește în premieră în domeniul curselor maritime prin dezvăluirea unui proiect ambițios: Hypersail, un iaht de

Inna
Criză istorică în industria auto britanică. Producția atinge cel mai jos nivel din 1949 din cauza tarifelor impuse de SUA - Photo
Noutăți
Criză istorică în industria auto britanică. Producția atinge cel mai jos nivel din 1949 din cauza tarifelor impuse de SUA

Producția de automobile din Marea Britanie a atins, în luna mai, cel mai scăzut nivel din ultimii peste 70 de ani, potrivit datelor publicate de Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT)

Inna
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță cu Bosch, Continental și ZF pentru a dezvolta o nouă generație de software - Photo
Noutăți
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță cu Bosch, Continental și ZF pentru a dezvolta o nouă generație de software

Germania pune bazele unei revoluții digitale în industria auto: Volkswagen, BMW și Mercedes colaborează pentru dezvoltarea unei noi generații de software.Trei dintre cei mai mari constructor

Inna
BYD anunță o investiție majoră în Ungaria pentru producția de vehicule comerciale electrice - Photo
Noutăți
BYD anunță o investiție majoră în Ungaria pentru producția de vehicule comerciale electrice

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD continuă expansiunea în Europa, printr-un nou proiect de 94 milioane de dolari în Ungaria. Compania intenționează să construiască o fabrică de

Inna
Lamborghini pariază pe viitorul motoarelor cu combustie. Combustibilii sintetici promit să le salveze - Photo
Noutăți
Lamborghini pariază pe viitorul motoarelor cu combustie. Combustibilii sintetici promit să le salveze

Deși industria auto se îndreaptă rapid spre electrificare, Lamborghini rămâne fidel motoarelor cu ardere internă. Marca italiană de supercaruri vede în combustibilii sintetici o

Inna
Criză la Lotus: producție în pericol în Marea Britanie și planuri de mutare în Statele Unite - Photo
Noutăți
Criză la Lotus: producție în pericol în Marea Britanie și planuri de mutare în Statele Unite

Lotus traversează o perioadă critică, cu rezultate financiare slabe și incertitudini legate de viitorul unităților sale de producție din Regatul Unit. În primele trei luni ale anului, compania a

Inna