Daihatsu prezintă patru concepte noi inspirate parcă din desenele animate

De Pavel   |  9 Octombrie, 2017

Distribuie :

Producătorul nipon de automobile Daihatsu, a sărbatorit în primăvara anului 2017 aniversarea a 110 ani de la fondare. În cinstea acesteia japonezii pregătesc patru concepte cu un design neobişnuit care neapărat vă va face să zâmbiţi.

Primul despre care am vrea să vă povestim este Compagno. Această denumire este bine cunoscută fanilor mărcii aşa cum astfel era numită o serie întreagă de modele în perioada anilor 1963-1970. Maşinuţa este adresată cumpărătorilor cu o vârstă înaintată, foloseşte linii de design retro la exterior, iar interiorul pare a fi destul de futuristic, orientat spre segmentul de "pensionari progresivi".

Vehiculul poate fi echipat cu un motor turbo de 1.0 litri volum, sau un sistem hybrid cu capacitatea cilindrică de 1.2 litri.

Încercările de a proiecta un crossover cu un exterior agresiv, au început încă în 2015 când au fost prezentate Daihatsu FT şi FX. Noul concept DN Trec pare a fi gata pentru producţia în serie, rămâne doar de renunţat la uşile care se deschid invers poate la camerele video instalate în locul oglinzilor retrovizoare.Motorizarea lui DN Trec este aceeaşi pe care o deţine şi Compagno fără nici o deosebire tehnică.

Microvanul cu denumirea DN U-Space, se remarcă cu un design specific mai mult unui electrocar, asta deşi uzina îl echipează cu un motor cu ardere internă de 660 centimetri cubi volum. Keycar-ul are doar patru locuri şi este destinat în special pentru mamele care în fiecare zi îşi duc copiii la şcoală şi pleacă după cumpărături.

Daihatsu a mai pregătit şi un keycar full electric, care poartă numele DN Pro Cargo. Acesta poate servi drept oficiu mobil pentru doctori, aşa cum vedeţi în imaginea de mai jos, sau poate fi reutilat într-o mini cafenea mobilă. Culoarea de caroserie este mai mult un omagiu adus modelului Daihatsu Midget din 1957. O altă funcţie neobişnuit a acestui vehicul este platforma pentru invalizi în cărucior.

Compania Daihatsu vine la Salonul Auto din Tokyo cu un moto "Light you up", care denotă dorinţa producătorului de a face viaţa clienţilor săi mai uşoară şi de a înlătura rutina zilnică.