Directorul Fiat Chrysler Automobiles vrea să dubleze vânzările mărcii Jeep până în 2018

De AutoExpert   |  6 Mai, 2014

Distribuie :

Sergio Marchionne vrea ca Jeep să vândă 1.5 milioane de unităţi pe an în termen de patru ani. Aşteptările şefului FCA vin după ce Jeep a reuşit o creştere de 36% în 2013, totalizând 731 565 de unităţi. Pentru 2014, cei de la Jeep se aşteaptă la un milion de unităţi vândute, mai mult decât dublu în comparaţie cu rezultatele anului 2008, când marca americană a vândut 497 000 de unităţi.

Noul model al mărcii Jeep, Renegade, va avea un rol important în creşterea vânzărilor în următorii ani. Producţia celui mai mic Jeep va debuta în iunie la fabrica FCA din Melfi, Italia. Uzina este capabilă să producă 150.000 de unităţi Renegade pe an. După ce producţia lui Renegade va fi iniţiată în Italia, Jeep va începe să producă acest model şi la o uzină din Brazilia, pentru a asigura volumele necesare pieţei din America de Sud. Până la finele anului 2015, modelul Renegade va fi introdus în producţie şi în China, în cadrul unei fabrici construite împreună cu partenerul local al companiei, Guangzhou Automobile Group.

Astfel, planul lui Marchionne pentru marca Jeep se bazează pe pieţele din America de Sud şi China, care înregistrează creşteri de la an la an şi promit să-şi mărească volumele în viitor.