Ferrari F12tdf se prezintă cu 780 de cai putere şi o acceleraţie 0-100 km/h în 2.9s!

De Redactor AE   |  16 Octombrie, 2015

Distribuie :

Constructorul italian de supercaruri, Ferrari, dă de ştire că încă mai poate şi că are cu ce impresiona publicul. Recent, echipa de ingineri şi designeri Ferrari au scos la lumină un nou model, ce urmează a fi produs într-o ediţie limitată la numai 799 de unităţi. Acesta poartă numele F12tdf (Tour de France) şi este derivat direct din modelul F12 Berlinetta.

Doar că,modificările operate pe acesta, îl fac extrem de special, astfel că putem vorbi de un model absolut unic şi individual. Chiar dacă la origini este un "banal" Berlinetta, performanţele de care este capabil GT-ul îi poate surprinde chiar şi pe cei mai severi critici, mai ales că vorbim despre un supercar dotat cu un motor aspirat natural, ceva mai rar întâlnit în zilele noastre.

Acest imens V12 cu un volum cilindric total de 6262 cmc, dezvoltă acum 780 de cai putere şi 705 Nm de cuplu motor, adică cu până la 40 de CP şi 15 Nm mai mult faţă de unitatea regăsită sub capota lui Ferrari F12 Berlinetta. Iar pentru a atinge asemenea performanţe, a fost nevoie de numeroase modificări cum ar fi galeria de admisie, supapele, sau clapetele individuale cu geometrie variabilă, inspirate din F1. Tot din sportul regesc vine şi transmisia F1 DCT care schimbă treptele cu 30% mai rapid în accelerare şi 40% mai eficient în decelerare.

Acum, limitatorul de turaţii intră în rol abia la 8.900 rpm şi te lasă să savurezi până la 80% din cuplul maxim, disponibil încă de la turaţii de jos (2.500rpm)! Iar creşterea numărului de cai putere vine la pachet cu o pierdere semnificativă din greutatea totală cu până la 110 kg. Combinate, aceste eforturi fac posibilă accelerarea supercarului de la zero la prima sută în numai 2.9 secunde, în timp ce viteza maximă se ridică la 340 km/h.

Şi asta nu e tot pentru că la fel ca şi omologul său de la Porsche, Ferrari F12tdf dispune de un nou sistem de direcţie care permite ca şi roţile spate să vireze în curbe, contribuind astfel la o mai bună manevrabilitate nu doar în parcările strâmte dar şi pe circuit, unde fiecare fracţiune de scundă este importantă!

149845535752696203

692235498518669725

1515563450488054885

3516331581182437817

Recomandate:

Audi pregătește o versiune nouă pentru Q6 e-tron, dedicată pentru China - Photo
Noutăți
Audi pregătește o versiune nouă pentru Q6 e-tron, dedicată pentru China

Audi a publicat o imagine teaser pentru viitorul său Q6L e-tron, un SUV electric cu ampatament lung. Lansarea oficială este programată pentru 24 aprilie, în cadrul evenimentului Volkswagen Group

Inna