Ferrari şi-a mărit cifra de afaceri. Află câte modele noi au reuşit să vândă italienii în 2016

De Redactor AE   |  3 August, 2016

Distribuie :

Ferrari este cunoscut ca cel mai râvnit brand de supercaruri exotice din toată lumea. Este adevărat că este şi unul dintre cele mai scumpe însă acest lucru nu îi sperie pe clienţii şi colecţionarii Ferrari. Dovadă sunt şi cifrele de vânzări din acest an 2016.

Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut 2015, italienii au reuşit să livreze în simestrul doi al lui 2016 cu până la 8% mai multe automobile, ajungând astfel la un total de 2.214 exemplare. Succesul în vânzări se datorează în mare parte noilor modele California T, 488 GTB şi 488 Spider. În acelaşi timp, au scăzut cu 22% vânzările de supercaruri echipate cu motoare V12, fapt cauzat de scoaterea din producţie a modelului FF şi introducerea noului LaFerrari. Nici măcar modelul F12tdf a nu reuşit să compenseze din pierderi.

Între timp în regiunile EMEA (Europa, Orientul mijlociu şi Africa) şi China au înregistrat o creştere de 14% şi respectiv 26%. Numai pentru lunile Aprilie, Mai şi Iunie, Ferrari S.p.A. a câştigat în jur de 156 milioane de euro, curat, fără taxe.

În total, în primile şase luni ale anului, Ferrari a comercializat 4.096 de automobile şi speră să atingă pragul de 8.000 de maşini până la finele anului calendaristic.

Recomandate:

Noul Toyota RAV4 vine în Europa doar în configurație hibridă! Autonomie electrică de 100 km și versiune GR Sport cu 304 CP - Photo
Noutăți
Noul Toyota RAV4 vine în Europa doar în configurație hibridă! Autonomie electrică de 100 km și versiune GR Sport cu 304 CP

Toyota a prezentat oficial noua generație RAV4, care marchează o schimbare semnificativă pentru piața europeană: este primul RAV4 vândut exclusiv cu propulsie hibridă. După peste 15 milioane de

Inna
Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Oficialii celor două mărci ar fi purtat discuții în secret - Photo
Noutăți
Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Oficialii celor două mărci ar fi purtat discuții în secret

Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Cel puțin, acest subiect a fost discutat dintre oficialii Toyota și rivalii de la Nissan. Amintim că, anterior, Nissan negocia cu Honda, în privința unei fuziu

Inna
Volkswagen nu va mai utiliza prefixul „ID” în denumirile pentru mașinile electrice - Photo
Noutăți
Volkswagen nu va mai utiliza prefixul „ID” în denumirile pentru mașinile electrice

Volkswagen va renunța la prefixul "ID" din numele modelelor electrice. Se pare că modelele cu zero emisii vor obține nume "normale", nu doar o combinație de lidere și cifre. 

Inna
Honda schimbă direcția: taie miliarde din planurile pentru electrice și mizează pe hibride pe benzină - Photo
Noutăți
Honda schimbă direcția: taie miliarde din planurile pentru electrice și mizează pe hibride pe benzină

Honda a anunțat o modificare majoră a strategiei sale privind electrificarea. Producătorul japonez va reduce semnificativ investițiile planificate în dezvoltarea de vehicule electrice (EV), scăz

Inna