FRANKFURT 2017: Skoda introduce modelul Karoq, al doilea crossover din gama cehilor!

De Redactor AE   |  13 Septembrie, 2017

Distribuie :

Dorinţa de a scăpa definitiv de modelul Yeti, i-a prins pe cei de la Skoda în goana după noi modele de crossovere. Iată că după Kodiaq, vine Karoq, un suv compact, care se poziţionează drept o alternivă bună rivalilor din segment.

Fiind construit pe aceeaşi platformă cu Tiguan, noul Karoq este inevitabil şi concurentul acestuia. Doar că, la fel ca şi până acum, Skoda va prefera să rămână în umbra fratelui mai mare şi cu toate astea să se vândă destul de bine. În acest sens, Karoq va fi ajutat nu doar de logo-ul de pe capotă şi designul neobişnuit, dar şi de calităţile pozitive.

Crossoverul cehilor se poate lăuda cu un spaţiu interior generos (2638 mm ampatament), volum portbagaj de 521 litri (poate creşte până la 1630 litri), instrumente de bord digitale, sistem de infotainment cu display touchscreen, conexiune 4G şi hotspot Wi-Fi!

Gama de motorizări este destul de variată şi începe de la motoare pe benzină de 1.0 litri TSI pentru a ajunge la vârful de iceberg reprezentat de motorul de 2.0 litri diesel TDI. Cel din urmă este cunoscut şi pe alte modele din grupul VAG, iar performanţele se ridică la 190 CP şi 400 Nm de cuplu motor. Clienţii vor putea alege deasemenea şi dintre cele două tipuri de transmisii, manuale sau automate de tip DSG.

Skoda Karoq, are un preţ de start de 24.290 de euro în Germania, un pic mai ieftin decât Tiguan-ul şi totuşi semnificativ mai scump faţă de SEAT Ateca.

[caption id="attachment_79670" align="alignnone" width="2100"] 67. Internationale Automobil-Ausstellung Frankfurt, 11.09.2017, Guido ten Brink / SB-Medien[/caption]

Recomandate:

Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă - Photo
Noutăți
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă

Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă la uzina germană din Koln. Decizia va intra în vigoare la începutul anului 2026 și a fost luată în contextul cererii scăzute pentru mașinile

Inna
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna