G-Power BMW M5 rupe prima sută în 2.9 secunde și ascunde 800 de cai putere sub capotă

De Redactor AE   |  17 Septembrie, 2018

Distribuie :

Cam cu întârziere, dar iată că a apărut și versiunea M5-ului potrivit în versiunea celor de la G-Power. Tunerul german a publicat recent poze cu noua lor lucrare, dar și caracteristicile tehnice ale fiecărei versiuni.

De ce este capabilă motorizarea de uzină, probabil știți toți, așa că vom vorbi doar despre ce vă poate oferi G-Power. Stage 1, adică în primă etapă, upgrade-ul aplicat M5-ului, duce puterea motorului la 700 PS și 840 Nm de cuplu motor. Surplusul este garantat doar dintr-o aplicație software, plug-and-play și care iată că are influențe majore asupra V8-ului de 4.4 litri twin-power turbo.

Stage doi însă implică un tratament special pe lângă blocul electronic actualizat Performance Software V2, la care se adaugă un sistem de evacuare revizuit, fabricat din titan și care este trădat la exterior de patru finale cu diametrul de 100 mm fiecare. Iată că aici se ajunge la cifra de 800 PS și 980 Nm de cuplu motor, declarați de G-Power.

Și dacă unele companii de tuning nu fac decât să adauge cai putere, germanii i-au testat și în teren, realizând un timp de accelerare de la zero la prima sută de 2.9 secunde! Viteza maximă atinsă se ridică la 305 km/h însă numai dacă mașina este echipată cu pachetul M Driver's Package.

Echipa de ingineri și designeri s-au gândit că ar fi banal să lase exteriorul neatins așa că au echipat sedanul bavarez cu o nouă capotă pentru motor, cu guri de ventilare și aerisire, fabricată complet din fibră de carbon, și un nou set de jante la 21 de inch. Subtil, pentru că de impresii are grijă motorul!

Recomandate:

(FOTO) Toyota prezintă primul concept Century Coupe, care promite să concureze cu Rolls-Royce - Photo
Noutăți
(FOTO) Toyota prezintă primul concept Century Coupe, care promite să concureze cu Rolls-Royce

Toyota a prezentat oficial primul concept dezvoltat sub noul său brand de lux - Century, o divizie creată pentru a se poziționa deasupra tuturor mărcilor din portofoliul grupului japonez. Noul co

Inna
Mașini „uitate” la Aeroportul Chișinău. 4 vehicule cu numere ucrainene au acumulat datorii de aproape 400.000 lei fiecare - Photo
Sociale
Mașini „uitate” la Aeroportul Chișinău. 4 vehicule cu numere ucrainene au acumulat datorii de aproape 400.000 lei fiecare

Aproximativ una din cinci mașini parcate zilnic la Aeroportul Internațional Chișinău „Eugen Doga” (AIC) are numere de înmatriculare ucrainene, potrivit datelor furnizate de administr

Inna
Supercar de colecție Pagani Zonda Tricolore, confiscat la Milano. Doar trei exemplare există în lume - Photo
Noutăți
Supercar de colecție Pagani Zonda Tricolore, confiscat la Milano. Doar trei exemplare există în lume

Unul dintre cele mai rare și valoroase automobile din lume, Pagani Zonda Tricolore, a fost confiscat de carabinieri în Milano, în urma unei anchete privind o posibilă tranzacție ilegală. V

Inna
Moldova caută rute sigure pentru carburanți. ANRE analizează impactul sancțiunilor asupra pieței petroliere - Photo
Sociale
Moldova caută rute sigure pentru carburanți. ANRE analizează impactul sancțiunilor asupra pieței petroliere

Republica Moldova are nevoie de surse și rute alternative de aprovizionare cu produse petroliere, concluzionează Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică (ANRE) după o întrevede

Inna
Sfârșitul unei ere: Audi A8 se retrage în 2026, viitorul modelului de lux rămâne incert - Photo
Noutăți
Sfârșitul unei ere: Audi A8 se retrage în 2026, viitorul modelului de lux rămâne incert

Producția actualei generații Audi A8 se va opri la finalul anului 2026, marcând sfârșitul unui capitol important pentru sedanul emblematic al mărcii din Ingolstadt. Deocamdată, constructor

Inna
Porsche spune adio erei termice. Macan cu motor clasic va dispărea în 2026 - Photo
Noutăți
Porsche spune adio erei termice. Macan cu motor clasic va dispărea în 2026

Porsche a anunțat oficial sfârșitul producției pentru actuala generație Macan cu motor termic, marcând o nouă etapă în procesul de electrificare al mărcii germane. Ultimul exemplar a

Inna