G-Power ne face cunostinta cu noul M5 Hurricane RRs

De AutoExpert   |  16 Mai, 2012

Distribuie :

G-Power ne face cunostinta cu noul M5 Hurricane RRs

Imbracat intr-o costumatie ce ne-aduce oarecum aminte de-un strumf rebel, noul-si-ceva-mai-extremul G-Power M5 Hurricane RRs ascunde sub capota acelasi V10 Bi-Kompressor precum versiunea standard, cu mentiunea ca cele doua compresoare ASA T1-313 utilizate pana acum au fost inlocuite cu doua unitati ASA T1-316. In urma acestei modificari, puterea maxima a urcat pana la 830 cai putere, in timp ce cuplul disponibil este si el destul de impresionant: 780 Newton-Metri.

TDar acestea nu sunt singurele cifre capabile sa-ti taie rasuflarea. La fel de 'emotionante' se anunta si performantele, noul G-Power M5 Hurricane RRs avand nevoie de numai 4.3 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. De asemenea, ultima creatie a celebrei companii germane de tuning reuseste sa strapunga pragul celor de la 200 km/h in doar 9.1 secunde, in timp ce vitezometrul indica atingerea celor 300 km/h dupa aproximativ 25.2 secunde. In ceea ce priveste viteza maxima, aceasta nu a fost inca stabilitata, germanii de la G-Power multumindu-se sa anunte un 'peste 370 km/h'.

Drept urmare, nu ar trebui sa mai mire pe nimeni ca noul M5 Hurricane RRs a primit un sistem de franare de inalta performanta si poate fi echipat, optional, cu discuri ceramice. Lista cu imbunatatiri continua cu suspensia ajustabila de tip coilover si se incheie, in cele din urma, cu jantele SILVERSTONE DIAMOND pe 20 inci, incaltate cu pneuri 255/35 ZR 20 pe fata, respectiv 285/30 ZR 20 pe spate. Asta in zilele obisnuite. Pentru zilele in care se urmareste doborarea unor noi recorduri, compania germana de tuning a pregatit un set de jante pe 19 inci si pneuri in combinatia 255/35 ZR 19 / 305/30 ZR 19 (fata / spate).

Referitor la preturi, avem 57.000 euro pentru sistemul de supraalimentare, 6.466 euro pentru sistemul de franare (pretul poate urca insa pana la 14.460 euro atunci cand se opteaza pentru sistemul de franare dotat cu discuri ceramice), 4.673 pentru jante plus cauciucuri (versiunea pentru zilele obisnuite) si, nu in ultimul rand, 1.861 euro pentru suspensia coilover.