G-Tech Abarth 500 Sportster - contează fiecare centimetru... în minus!
De AutoExpert | 6 August, 2012
G-Tech Abarth 500 Sportster - contează fiecare centimetru... în minus!
Cu un an în urmă, la Salonul Auto Geneva 2011 apărea un concept interesant bazat pe Fiat 500: Zagato 500 Coupe. Care încă nu este clar dacă va apărea ca model de serie redusă, deşi feedbackul foarte bun al publicului ne face să credem că în curând această maşină va fi pe şosele.
Până atunci, însă, cei care doresc un Fiat 500 care să iasă din tipare pot apela la tunerul german G-Tech, un specialist al maşinilor italiene şi, foarte important, al pachetelor Abarth.
Aşadar, iată propunerea lor pentru un coupe Abarth 500, care se diferenţiază mult nu doar de un model de serie Fiat 500, dar şi de conceptul celor de la Zagato. Pentru că modelul nemţilor de la G-Tech este realizat în maniera ”chopped-car”.
Deşi tunerul este foarte zgârcit cu informaţiile, principala modificare faţă de un Abarth 500 de serie constă în coborârea acoperişului cu câţiva centimetri. O muncă deloc uşoară şi care presupune mult mai multe modificări decât s-ar crede la prima vedere.
Faţă de versiunea normală de serie, tunerul a modificat complet partea superioară a caroseriei, 500 Sportster având alţi montanţi faţă, un parbriz nou, plafonul şi hayonul modificate, dar şi ranforsări ale montanţilor centrali. Evident, suprafaţa vitrată laterală este şi ea schimbată complet.
Pentru că vorbim de nemţi, unul dintre punctele forte al acestei transformări este calitatea fabricaţiei pe care o laudă cei de la G-Tech, 500 Sportster având un aspect foarte îngrijit, iar transformarea conferindu-i o individualitate clară.
În interior, tunerul a renunţat la scaunele spate, iar în faţă maşina are scaune racing de la Recaro, în timp ce volanul şi schimbătorul de origine Momo te transpun în universul PlayStation.
În rest, Abarth 500 Sportster beneficiază de modificări specifice şi altor modele în ce priveşte spoilerele, jantele, evacuările, suspensiile şi sistemul de frânare. La nivelul motorizării, sunt oferite trei trepte de putere, variind de la 230 până la 350 CP, G-Tech având o gamă proprie de pistoane, sisteme turbo sau alte piese.
Rămâne, însă, o necunoscută preţul la care va fi vândut un astfel de model Abarth 500 Sportster, dar cei de la G-Tech se pare că sunt foarte mulţumiţi de feedback-ul şi interesul potenţialilor clienţi.