Genesis G70 se vrea bestseller printre C-Class şi Seria 3

De Pavel   |  15 Septembrie, 2017

Distribuie :

Genesis G70 s-a alăturat gamei modelelor produse de brandul de lux sud-coreean. Deşi a lipsit de la Salonul Auto de la Frankfurt, prezentarea automobilului totuşi a avut loc în cadrul unui eveniment dedicat, la Seul. Misiunea noului G70 este de a-i face concurenţă lui C-Class şi Seria 3.

Berlina a fost proiectată de designerul belgian Luc Donckerwolke, care a lucrat mai devreme la Hyundai şi Volkswagen, având în portofoliu modele precum Lamborghini Murcielago, Lamborghini Galardo, Bentley Flying Spur şi Bentayga.

Proaspăt desenatul sedan a primit liniile şi accentele fraţilor săi mai mari G80 şi G90. După gabarite G70 încearcă să imite dimensiunile lui C-Class, cu lungimea de 4685 mm, lăţimea 1850 mm şi înălţimea 1400 mm. Ampatamentul este doar cu 5 mm mai scurt faţă de cel de la Mercedes, măsurând un total de 2835 mm.

Habitaclul este dominat de o notă sport, accentuată prin scaunele joase, tunelul masiv pe mijloc şi torpedoul puţin întors spre şofer. Spre deosebire de concurenţii săi, Genesis încă foloseşte ceasuri de bord analog, însă nu a putut fugi de tehnologiile moderne, astfel a fost intalat un display cu diagonala de 8 inch.

Sistemul multimedia este echipat cu un sistem de control vocal şi are preinstalate aplicaţiile Apple CarPlay, Android Auto şi Mirror Link. Partea audio a fost încredinţată companiei Lexicon.

La capitolul performanţă tehnică, G70 împarte gama de motoare cu proaspătul Kia Stinger. În versiunea standart vehiculul va primi un motor pe benzină, Turbo GDI, în patru cilindri, cu volumul de 2.0 litri, care este capabil să dezvolte 252 CP şi 353 Nm. Pentru iubitorii de motorină, compania oferă un turbodiesel cu capacitatea cilindrică de 2.2 litri, care livrează 202 CP şi 441 Nm de cuplu motor.

În versiunea de top, numită Genesis G70 Sport, clienţii vor primi un propulsor V6 cu volumul de 3.3 litri, ce produce 370 CP şi 510 Nm. Toate motoarele sunt cuplate la o cutie automată cu 8 trepte şi sunt oferite cu două tipuri de tracţiune, spate şi integrală.

Versiunea Sport, vine nu doar cu un propulsor mai puternic, dar şi cu un diferenţial autoblocant, frâne Brembo, amortizatoare cu reglaj electronic, launch control şi jante de 19 inch. Vorbind despre G70 Sport, versiunea cu tracţiune integrală, aflaţi că acesta este capabil să accelereze de la 0-100 km/h în 4.7 secunde, iar viteza maximă pe care o atinge este de 270 km la oră.

Genesis G70 va putea fi comandat în showroomurile dealerilor oficiali, în Coreea de Sud, deja începând cu saptămâna viitoare. Preţurile au fost anunţate, pentru versiunea diesel cumpărătorii vor plăti începând cu 36 mii de dolari, iar versiunea Sport V6 va costa cel mult 46 mii dolari cu toate opţiunile incluse.

Recomandate:

Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă - Photo
Noutăți
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă

Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă la uzina germană din Koln. Decizia va intra în vigoare la începutul anului 2026 și a fost luată în contextul cererii scăzute pentru mașinile

Inna
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna