Highlights Geneva 2011

De AutoExpert   |  28 Februarie, 2012

Distribuie :

Highlights Geneva 2011

Chiar dacă i-a dat un nume aproape imposibil de pronunţat, Horacio Pagani a realizat una dintre cele mai dezirabile maşini din lume. Pagani Huayra şi-a arătat formele în premieră la Salonul Auto de la Geneva anul trecut. Din motorul V12 se pot scoate 700 CP şi un cuplu de 1.000 Nm.

Anul trecut, la Salonul Auto de la Geneva, Alfa Romeo 4C a atras multe priviri şi suspine, după cum era de aşteptat. Conceptul cu două locuri are o masă de aproximativ 850 de kilograme şi poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în mai puţin de 5 secunde, înainte de a ajunge la viteza maximă de 250 km/h.

Se spune că mâţa blândă zgârie rău, iar asta este adevărat dacă te joci cu un Jaguar XKR-S, pentru că sub capota lunguiaţă se află un motor V8 de 5.0 litri care oferă 550 CP. Sprintul de la 0 la 100 km/h se realizează în 4,4 secunde, iar viteza maximă este de 300 km/h. Cu asemenea calităţi, se înţelege de ce modelul a strălucit în luminile reflectoarelor la Geneva în 2011.

BMW a prezentat la Geneva în 2011 un prototip botezat Vision ConnectedDrive. Prin tehnologia Car2Car Communication, maşina asta foloseşte informaţiile primite de la alte maşini, de la elementele de infrastructură şi de la sistemul de navigaţie pentru a-l asista pe şofer în alegerea traseului cel mai eficient.

Vlad Mitrache a spus că a crezut la un moment dat că Renault Twizy este o maşină. Totuşi, impresia s-a schimbat pe parcursul întâlnirii, iar relaţia s-a răcit.

Cândva, acesta a fost un Fiat 500 obişnuit. După intervenţia celor de la Zagato, primul element care a suferit a fost plafonul, urmat de ultimul montant. Nici motorul TwinAir nu a scăpat fără o modificare, mai exact puterea a crescut până la 105 CP.

Suzuki Swift S Concept (care a prefigurat noua generaţie Swift Sport) a debutat la Salonul Auto de la Geneva în 2011 şi l-a determinat pe Bogdan Sălăjan să facă tumbe în faţa ecranului.

Acest Bentley Continental SS Convertible a fost foarte rapid pe gheaţă. Cât de rapid? Suficient cât să ajungă la viteza maximă de 325,08 km/h.

Renault a expus în premieră conceptul R-Space. Pe lângă faptul că formele nu s-au demodat deloc din acel moment, conceptul pare potrivit pentru întreaga familie Jetsons.

Te-ai mira dacă ai vedea un exemplar ca acest Sbarro Evolutione într-un film cu roboţi, de exemplu în Transformers? Probabil că nu, dacă priveşti formele astea neobişnuite. Totuşi, motorul de 1.8 litri care oferă 180 CP este mult mai real. În plus, este împrumutat de la Audi.

Conceptul MINI Rocketman a fost prezentat în premieră mondială anul trecut la Salonul Auto de la Geneva. Caroseria acestui model este realizată din fibră de carbon, iar portierele se deschid ciudat pentru a facilita accesul la interior. Plafonul este din sticlă, iar pe suprafaţa lui se află mai multe benzi iluminate care alcătuiesc steagul britanic.

Cei de la Saab au crezut că PhoeniX va ajuta compania să renască din propria cenuşă măcar la nivel simbolic. Bazat pe modelul 9-3, dar cu trăsături împrumutate inclusiv de la primul model fabricat de scandinavi, conceptul PhoeniX a fost conceput pentru plăcerea retinelor noastre.

Anul trecut, la Geneva şi-a făcut apariţia modelul Mazda Minagi care îl prefigura pe CX-5. Per ansamblu, versiunea de producţie a păstrat în mare parte trăsăturile lui Minagi. Mai puţin oglinzile retrovizoare...

700 CP, viteză maximă de 350 km/h sau, în două cuvinte: Lamborghini Aventador. Modelul i-a plăcut atât de mult unui proiectant german de machete de lux, încât a realizat cel mai scump model din lume la scara 1:8.

Maserati GranTurismo MC Stradale a apărut în lumina reflectoarelor la Geneva în 2011. Motorul V8 de 4.7 litri care oferă 450 CP îi permite acestui model să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4,6 secunde şi să atingă viteza maximă undeva pe la 300 km/h.

Conceptul care prefigurează versiunea de serie Ford B-Max a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva în 2011. Prezentarea versiunii de producţie va fi făcută tot la Geneva, săptămâna viitoare. Modelul va fi fabricat la Craiova.

Compania germană de tuning Mansory a prezentat anul trecut la Geneva un Ferrari 458 Italia modificat zdravăn şi dezmierdat Siracusa. Numele acesta a fost inspirat de la un circuit din Sicilia, iar pe lângă modificările vizuale, performanţele au fost îmbunătăţite, iar masa totală a fost redusă.

Pentru că tot a venit vorba de Ford, anul trecut la Geneva a mai fost prezentat un model nou: Focus Electric. Acesta a intrat în producţia de serie din luna decembrie.

Recomandate:

Volkswagen Polo își continuă povestea: facelift în 2025 și motorizări conforme Euro 7 - Photo
Noutăți
Volkswagen Polo își continuă povestea: facelift în 2025 și motorizări conforme Euro 7

Volkswagen Polo își păstrează locul în gama producătorului german, pregătindu-se pentru o actualizare importantă în 2025. Deși zvonurile despre o posibilă retragere de pe piață au lu

Inna
Schimbări majore în preferințele europenilor: creșterea hibridelor și declinul dieselului - Photo
Sociale
Schimbări majore în preferințele europenilor: creșterea hibridelor și declinul dieselului

Vânzările de mașini noi în Europa au înregistrat o creștere simbolică de doar 0.1% în octombrie, potrivit Asociației Constructorilor Europeni de Automobile. În total, au

Inna
Hyundai și Kia recheamă peste 200.000 de mașini electrice. Se atestă pierderi de putere - Photo
Sociale
Hyundai și Kia recheamă peste 200.000 de mașini electrice. Se atestă pierderi de putere

Săptămâna trecută, constructorii sud-coreeni au anunțat o rechemare masivă, care afectează peste 200.000 de vehicule electrice. Potrivit Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului

Inna