Hyundai Europa își schimbă CEO-ul! Din 2025, Xavier Martinet va fi conducător

De Inna   |  6 Noiembrie, 2024

Distribuie :

Hyundai Motor Europe, divizia europeană a brandului sud-coreean Hyundai, va fi condusă de un nou CEO din 2025. Xavier Martinet, actualul director de marketing și vânzări Dacia, va prelua această funcție la începutul anului viitor. După o carieră de 27 de ani în cadrul Grupului Renault, francezul îl va succeda pe Michael Cole la șefia filialei europene Hyundai.

Martinet și-a început cariera în industria auto în 1997, la Renault, unde a ocupat inițial poziția de asistent de vânzări și marketing. În anii ce au urmat, a avansat pe diverse funcții importante: a fost director de vânzări în cadrul Renault Retail Group, director general Renault Italia și vicepreședinte senior și director de marketing la Dacia. Aceste roluri i-au consolidat expertiza și reputația în domeniul auto, fiind unul dintre factorii care au contribuit la alegerea sa pentru această poziție de vârf la Hyundai.

Într-o declarație recentă, Xavier Martinet și-a exprimat entuziasmul pentru această nouă provocare:

„Sunt încântat să mă alătur Hyundai Motor, un lider în tehnologie și inovație în industria auto. Am încredere că împreună cu echipele Hyundai Motor Europe vom continua să creștem durabil și să oferim satisfacție excepțională clienților, colaborând strâns cu dealerii și importatorii noștri”.

Michael Cole, actualul CEO al Hyundai Motor Europe, va părăsi compania la finalul anului, după 15 ani dedicați acestui brand și după o carieră impresionantă de 40 de ani în industria auto. Cole urmează să se pensioneze, lăsând moștenire o structură solidă și o echipă performantă.

Recomandate:

Audi pregătește un an plin de surprize: noul Q9, o electrică accesibilă și un Q7 complet nou - Photo
Noutăți
Audi pregătește un an plin de surprize: noul Q9, o electrică accesibilă și un Q7 complet nou

Audi a încheiat primele trei trimestre din 2025 cu o ușoară scădere a vânzărilor, raportând 1.175.765 de vehicule livrate, cu aproximativ 4.8% mai puține decât în aceeași

Inna
Kia stabilește un nou record mondial cu PV5. Aproape 700 km parcurși cu o singură încărcare, complet încărcat cu marfă - Photo
Noutăți
Kia stabilește un nou record mondial cu PV5. Aproape 700 km parcurși cu o singură încărcare, complet încărcat cu marfă

Kia a doborât un nou record mondial în segmentul vehiculelor utilitare electrice. Modelul PV5 Cargo, parte a noii generații de vehicule comerciale electrice ale mărcii, a reușit să parcurg

Inna
BMW marchează 50 de ani de Seria 3 cu o ediție specială M340i xDrive 50 Jahre Edition - un tribut exclusiv pentru colecționari - Photo
Noutăți
BMW marchează 50 de ani de Seria 3 cu o ediție specială M340i xDrive 50 Jahre Edition - un tribut exclusiv pentru colecționari

BMW sărbătorește o jumătate de secol de istorie pentru Seria 3, lansând o ediție specială dedicată. Este vorba de M340i xDrive 50 Jahre Edition. Această versiune, creată special pentru piaț

Inna
Surprize la orizont. Toyota se pregătește să dezvăluie noua generație a modelului Hilux - Photo
Noutăți
Surprize la orizont. Toyota se pregătește să dezvăluie noua generație a modelului Hilux

 Toyota a publicat prima imagine teaser pentru viitorul Hilux, semnalând apropierea lansării oficiale a noii generații. Prezentarea completă este programată pentru data de 10

Inna
Scout Motors, marca off-road a Volkswagen, anunță peste 130.000 de precomenzi pentru modelele Traveler și Terra - Photo
Noutăți
Scout Motors, marca off-road a Volkswagen, anunță peste 130.000 de precomenzi pentru modelele Traveler și Terra

Scout Motors, noul brand american al Grupului Volkswagen dedicat vehiculelor electrice de teren, a înregistrat un debut spectaculos: peste 130.000 de comenzi au fost deja făcute pentru cele două

Inna
BMW M renunță la denumirea „Competition”. Toate modelele devin, practic, versiuni de top - Photo
Noutăți
BMW M renunță la denumirea „Competition”. Toate modelele devin, practic, versiuni de top

Divizia BMW M a decis să elimine complet denumirea Competition din portofoliul său. Motivele sunt cât se poate de logice: diferențele dintre versiunile standard și cele Competition au devenit mi

Inna