Hyundai Santa Fe

De AutoExpert   |  8 Aprilie, 2012

Distribuie :

Noul Hyundai Santa Fe

În cadrul Salonului Auto de la New York, Hyundai a prezentat lumii cea de-a treia generație Santa Fe. Ceea ce la început părea un cocoșat căruia-i înfundase cineva grila între faruri cu un șut bine poziționat (lucru care nu l-a împiedicat, totuși, să se vândă atât de bine încât producătorul să nu reușească să onoreze cantitativ cererile) a ajuns să fie un SUV bine crescut, cu statură impunătoare, mai bărbătesc, și cu linii ferme. Adică un Santa Fe care chiar să-ți placă.

Și nu e vorba numai de linii, ci și de dimensiuni – cu toate că ampatamentul a rămas de 2.700 mm, noul Santa Fe a crescut atât în lungime, cât și în lățime. Și este și mai puțin înalt. Și poate fi încălțat cu jante de 19”.

Gama de motorizări pentru piața europeană – unde va ajunge pe la sfârșitul verii care urmează – cuprinde două motoare diesel (cu turbosuflantă cu geometrie variabilă) și unul pe benzină, plaja de putere variind între 150 și 200 CP. Dieselul de 2,0 litri livrează 150 CP și 382 Nm, în timp ce varianta de 2,2 litri, cu ai săi 200 CP și 431 Nm, accelerează de la 0-100 în 9,4 secunde și se laudă cu una dintre cele mai mici valori de emisie din segmentul D – 145 g/km (cu manuală). Alternativa pe benzină este GDI-ul Theta II de 2,4 litri și 193 CP. Mai puternicul diesel de 2,2 litri și benzinarul de 2,4 litri pot fi cuplate atât unei cutii manuale în șase trepte, cât și unei automate, pe când dieselul de 2,0 litri primește doar cutie manuală.

Sistemul de tracțiune cuplează, în condiții normale, doar puntea față, mutând motricitatea pe punți doar atunci când se cere. Dacă vrei să te aventurezi pe coclauri, îl poți seta 50/50 permanent, cu o viteză limitată la 40 km/h.

Recomandate:

Hyundai și Kia recheamă peste 200.000 de mașini electrice. Se atestă pierderi de putere - Photo
Sociale
Hyundai și Kia recheamă peste 200.000 de mașini electrice. Se atestă pierderi de putere

Săptămâna trecută, constructorii sud-coreeni au anunțat o rechemare masivă, care afectează peste 200.000 de vehicule electrice. Potrivit Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului

Inna
Toyota Celica, aproape de o revenire istorică: ce știm până acum - Photo
Noutăți
Toyota Celica, aproape de o revenire istorică: ce știm până acum

Toyota Celica, legendarul coupe japonez de performanță, ar putea reveni pe piață în viitorul apropiat. Potrivit publicației japoneze Best Car, Hiroki Nakajima, director de tehnologie al Toyota,

Inna
Schimbări majore în preferințele europenilor: creșterea hibridelor și declinul dieselului - Photo
Sociale
Schimbări majore în preferințele europenilor: creșterea hibridelor și declinul dieselului

Vânzările de mașini noi în Europa au înregistrat o creștere simbolică de doar 0.1% în octombrie, potrivit Asociației Constructorilor Europeni de Automobile. În total, au

Inna
Volkswagen renunță la garanția locurilor de muncă: decizii radicale pentru reducerea costurilor - Photo
Sociale
Volkswagen renunță la garanția locurilor de muncă: decizii radicale pentru reducerea costurilor

Volkswagen trece printr-o criză fără precedent de la scandalul Dieselgate, fiind nevoită să ia măsuri drastice pentru a-și reduce costurile operaționale. Thomas Schafer, directorul general al mărcii g

Inna
LEGO aduce Formula 1 în seria Speed Champions: seturi de construcție pentru fiecare echipă - Photo
Life Style
LEGO aduce Formula 1 în seria Speed Champions: seturi de construcție pentru fiecare echipă

Fanii LEGO și pasionații de Formula 1 au motive de bucurie! Începând cu 1 martie 2025, LEGO va lansa o serie exclusivă de seturi de construcție, dedicate monoposturilor din Formula 1. Pent

Inna
Volkswagen Polo își continuă povestea: facelift în 2025 și motorizări conforme Euro 7 - Photo
Noutăți
Volkswagen Polo își continuă povestea: facelift în 2025 și motorizări conforme Euro 7

Volkswagen Polo își păstrează locul în gama producătorului german, pregătindu-se pentru o actualizare importantă în 2025. Deși zvonurile despre o posibilă retragere de pe piață au lu

Inna