Hyundai un nou brand de clasa premium
De AutoExpert | 8 Decembrie, 2010
Hyundai un nou brand de clasa premium
Producătoeul coreean Hyundai, intenționeză să investească serios pentru a migra și a se axa pe segmentul automobilelor premium. Astfel încât se va îndepărta de segmentul automobilelor de volum în care este axat la moment.
Oficialii de la Hyundai intenționează să renunțe în timpul apropiat la motto-ul actual "Drive your Way", în favoarea unei strategii de marketing diferite, inovatoare şi mult mai inteligente, spun ei. Cho Won Hong, vice-preşedinte executiv şi director de marketing global Hyundai, a declarat: "În ultimii 10 ani am construit cu succes o imagine axată pe calitate. De acum înainte însă, imaginea noastră va tinde spre segmentul premium, sau cum ne place nouă să-l numim modern premium".
Lansarea unei noi imagini de brand va avea loc în cadrul Salonului Auto de la Detroit, anume în Statele Unite ale Americii, unde Hyundai mizează pe o creștere a vînzărilor în gama premium. Conform untimulor date prezentate de Hyundai, ultima lună a adus o creştere cu 23% pe o piaţă în urcare cu doar 11%, ceea ce a creat premize financiare bune pentru o reorientare. Primii paşi în acest sens vor fi făcuţi în viitorul apropiat, când Hyundai va investi în departamentul de marketing, va reeduce numărul de dealerilor din Statele Unite. O dată cu introducerea noilor modele de lux, Hyundai va marim și preturile. Cho Won Hong a declarat că "este normal ca preţurile să crească. Dacă livrăm produse premium clienţilor şi ei recunosc valoarea lor, este normal să creştem pretenţiile financiare".