Noul Peugeot 308, primul model al mărcii ce s-a învrednicit de logoul actualizat, dezvăluit în imagini spion

De Sergiu   |  8 Martie, 2021

Distribuie :

La finele lunii februarie, Peugeot, unul din cele mai longevive branduri auto din lume, și-a schimbat logoul pentru a 11-a oară în istoria companiei. Cu ocazia evenimentului, constructorul anunța că primul model ce va primi noua siglă va fi hatchbackul 308, debutul căruia este planificat în viitorul aropiat.

Se pare că premiera se apropie cu pași repezi, or ultimele teste au ajuns deja în faza finală, iar prototipurile au ajuns să fie reperate tot mai des pe drumurile publice. Și dacă până acum trăsăturile mașinii se ascundeau sub un strat de camuflaj, recent a fost deconspirat un exemplar aspectul căruia nu este denaturat de careva peliculă mascantă. 

În imaginile de mai jos, puteți vedea designul noului model, fiind disponibile văzului partea frontală și lateralele; din păcate, spatele mașinii nu poate fi încă reperat. Un bonus îl reprezintă și faptul că poate fi vizualizată noua siglă pe viu, aceasta integrându-se de altfel destul de armonios pe grila frontală a mașinii. 

Ce părere aveți de aspectul lui 308, dar și a noului logo?

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

Sursa: motor1.com

Recomandate:

Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen - Photo
Noutăți
Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen

Skoda continuă campania de promovare pentru noul său concept electric, denumit Vision O, care va fi prezentat în premieră pe 8 septembrie curent, în cadrul Salonului Auto de la Munchen.

Inna
NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare - Photo
Noutăți
NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare

Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzile din SUA (NHTSA) a anunțat deschiderea unei noi anchete care vizează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura vândute pe p

Inna