Peugeot are un nou logo, care vestește actualizarea identității mărcii!
De Sergiu | 26 Februarie, 2021
Peugeot a lansat un nou logo corporativ, al unsprezecelea de la mijlocul secolului XIX. Primul model cu noua emblemă va fi noua generație Peugeot 308 hatchback.
Logo-ul se prezintă sub forma unui scut de formă triunghiulară, decorat cu un cap de leu, în partea exterioară fiind amplasat cuvântul„Peugeot”. Precedenta iterație a logo-ului a fost lansată în anul 2010, dar restructurarea companiei a necesitat inevitabil și o schimbare de imagine importantă.
În 1858, logo-ul cu reprezentarea unui leu a devenit parte integrantă a mărcii. A mai durat însă aproape un secol până mașinile Peugeot au început să poarte sigla bine cunoscută.
Parte integrantă a Stellantis, noul jucător din industria automotive, Peugeot afirmă că noua siglă vine să simbolizeze trecerea brandului la un nou nivel. Conform noii strategii, francezii ar trebui să înceapă să producă mașini care vor fi poziționate ca fiind cele mai luxoase și mai avansate tehnic din segmentul autoturismelor de masă.
Noua imagine vine să combine istoria, dar și stilul de ultimă oră, pentru a permite ”întregii lumi să deschidă calea spre stilul, tehnnologia și eleganța franceză”.
În premieră, logo-ul va putea fi văzut pe următoarea următoarea generație 308 hatchback, care va fi lansată pe 18 martie. Chiar și așa nu putem ști cum arată acestă pe mașină, or prototipurile au fost surprinse până acum doar sub camuflaj.
„Acest logo deschide calea către un ecosistem al mărcii care nu se limitează doar la identitatea sa vizuală. Poartă în sine o schimbare mai profundă. O schimbare de poziție; o nouă stare de spirit; un stil de viață nou ”, a menționat producătorul auto într-un comunicat.
Ulterior, Peugeot va lansa un nou site web, recizelat în așa fel ca clienții să poată comanda vehiculele mărcii on-line.