Infiniti Q50 – totul de la început

De AutoExpert   |  17 Decembrie, 2012

Distribuie :

Infiniti Q50 – totul de la început

Q50 este primul Infiniti dezvoltat de Renault-Nissan cu participarea partenerilor din grupul Daimler. Însă, contrar zvonurilor populare, platforma acestui sedan nu este una marca Mercedes-Benz - e un upgrade aplicat şasiului sedanui G37, practic predecesorul noului automobil japonez.

Noul model de clasă medie împrumută filosofia de design a brandului, promovată şi de actualii reprezentanţi ai gamei: M, FX şi EX, Cel mai pronunţat detaliu fiind grila cromată generoasă, marcă specifică modelelor Infiniti.

În momentul lansării Q50 va fi oferit cu două sisteme de propulsie - primul este un V6 aspirat pe benzină de 3,7 litri de 330 CP, iar cel de-al doilea este un hybrid compus din un motor electric şi unul V6 pe benzină de 3,5. Neoficil este de aşteptat ca pentru Europa să fie oferit dieselul de 3 litri, existent şi în gama curentă la alte modele Infiniti.

Q50 va fi un model orientat spre dinamică, spre plăcerea de a conduce, încercând să rivalizeze cu BMW Seria 3 din punct de vedere al agilităţii. Referitor la capitolul tehnic Merită a fi remarcare sistemele precum Direct Adaptive Steering (printre cele mai rapide sisteme de direcţie din lume), cheia inteligentă i-Key care va reţine toate setările individuale ale mai multor şoferi şi sistemul multimedia InTouch cu două ecrane tactile. Vânzările primului Infiniti care va purta noua familie de indice vor începe în vara anului 2013.

Noul sedan va fi produs iniţial doar în Japonia şi va exista, pentru o perioadă de timp, împreună cu G37 coupé, care de asemenea se află în aşteptarea schimbării de generaţii – coupe-ul va deveni Infiniti Q60.

Recomandate:

Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă - Photo
Noutăți
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă

Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă la uzina germană din Koln. Decizia va intra în vigoare la începutul anului 2026 și a fost luată în contextul cererii scăzute pentru mașinile

Inna
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna