Italdesign Giugiaro reinventează luxul cu noul concept GEA!

De Redactor AE   |  4 Martie, 2015

Distribuie :

Caroserierul Italdesign este cunoscut prin conceptele sale futuristice cu care a reușit să uimească publicul timp de mai mulți ani. Iată că la Geneva, italienii ne surprind din nou prezentând conceptul cu numele GEA care vine să schimbe standardele luxului în clasa premium.

Italdesign GEA este noua creație a italienilor care previzualizează mașina viitorului în clasa premium. Astfel, limuzina dispune de o propulsie full electric cu 4 electromotoare care accelerează mașina până la 250 km/h fără prea mari probleme (viteza este limitată electronic). Caroseria de 5,43 metri lungime găzduiește 4 pasageri oferindu-le un confort sporit. Spaţiul interior este facilitat și de ampatamentul impresionant de 3,33 metri şi lăţimea de 1,98 metri. Nici înălţimea nu e de neglijat, iar GEA măsoară 1,46 metri. Iar dacă nici acest lucru nu este suficient, scaunul față poate fi rabatat astfel încât cel din spate să-și relaxeze picioarele pe spătar. Și dacă tot am vorbit de scaune, aflați că mai degrabă sunt fotolii, asemenea celor din living. Fericitul care se va așeza în ele va fi plăcut surprins de confortul cu care va fi îmbățișat.

11026772_452052064952478_1019532986_n

La capitolul materiale și gadgeturi veți fi plăcut surprinși. Italdesign schimbă orice percepere a luxului. Uitați de inserții din lemn, piele ultra fină și alte materiale caracteristice mașinilor de lux moderne. Giugiaro le-a înclocuit cu stofă, oțel și aluminiu. Cireașa de pe tort o reprezintă consola centrală formată dintr-un monitor de dimensiuni impunătoare cu animații 3D holografice. Mai mult, producătorul declară că mașina este semiautonomă, poate fi condusă cu intervenții minime din partea șoferului. Volanul dispune de 3 butoane care asigura controlul complet al vehiculului.

10490185_452052108285807_2050484649_n

La capitolul design, vă lăsăm pe voi să decideți. Noi însă putem spune doar un lucru, mașina este foarte impunătoare! La aceasta contribuie și jantele de 26 de inch! Un alt element interesant al caroseriei o reprezintă deschiderea portierelor care asigură un acces ușor pasagerilor, dar şi cele trei moduri de transformare a habitaclului, Business, Wellness și Dream.

GEA cântăreşte aproximativ două tone iar cei de la Italdesign Giugiaro consideră acest rezultat unul chiar bunavând în vedere faptul că cele patru motoare electrice sunt alimentate de un set de acumulatori care au o masă considerabilă, iar dimensiunile caroseriei nu sunt nici ele neglijabile. Jantele din aliaj din dotare au diametrul de 26 de inch şi prezintă 60 de spiţe, iar fiecare dintre ele este realizată dintr-o bucată solidă de material. Blocurile optice folosesc tehnologie LED şi Laser de la Audi, marca la care a lucrat înainte designerul şef al Giugiaro şi una dintre sorele de concern ale casei de design italiene.

11020327_452051718285846_729522902_n

Exponatul casei de design italiene în cadrul Salonului Auto de la Geneva, reprezintă o potenţială direcţie de design în ceea ce priveşte un model electric aparţinând clasei de lux. Conceptul a fost creat de o echipă condusă de Wolfgang Egger, fostul designer Audi şi actual designer şef al Giugiaro, şi este semnificativ mai mare decât un A8 de generaţie actuală.

Ne rămâne doar să așteptăm ceva timp că să vedem dacă acest concept inovativ va fi realizat vreodată în producerea de serie sau nu.

961740_452052141619137_1925760250_n

11020294_452052178285800_932634273_n

11020420_452052124952472_271913394_n

11026540_452052194952465_1565300175_n

11039368_452051864952498_488405406_n

11039455_452052038285814_1558241971_n

11039548_452051708285847_141067763_n

11040017_452051988285819_465169863_n

11040252_452052144952470_1926796066_n

11041359_452052074952477_1176690036_n

11041432_452051671619184_1293121604_n

11042241_452051758285842_1004680080_n

11051071_452051998285818_2075082685_n

11051136_452051751619176_110120436_n

Recomandate:

Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă - Photo
Noutăți
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă

Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă la uzina germană din Koln. Decizia va intra în vigoare la începutul anului 2026 și a fost luată în contextul cererii scăzute pentru mașinile

Inna