Lexus LS facelift - informaţii şi imagini OFICIALE

De AutoExpert   |  26 Iulie, 2012

Distribuie :

Lexus LS facelift - informaţii şi imagini OFICIALE

Constructorul japonez a făcut publice imagini şi informaţii oficiale cu look-ul împrospătat al luxoasei limuzine nipone, considerată principalul competitor în cursa cu deja consacraţii granzi germani.

De acum este oficial! Rivalul din ţara soarelui răsare al tripletei germane Audi-BMW-Mercedes-Benz va benficia de o serie de îmbunătăţiri atât la nivel de design cât şi în ceea ce priveşte performanţele, în încercarea de a face faţă competiţiei cu modele ca Audi A8, BMW Seria 7 sau Mercedes-Benz S-Class.

Astfel, din noua linie LS fac parte modelele LS 460, LS 460L, hibridul LS 600 hL precum şi sportiva LS 460 F. Conform constructorului, LS Hybrid va beneficia de tracţiune integrală permanentă, în vreme modelele LS 460 şi LS 460 L sunt disponibile în două versiuni: cu tracţiune spate sau întegrală.

Ca motorizare, Lexus LS va miza în continuare pe două variante de propulsie. Este vorba despre un V8 de 4,6 litri disponibil pe modelele cu tracţiune spate, care a fost ajustat pentru un plus de 6 CP, urcându-i performanţele la 386 CP şi 497 Nm de cuplu. Aceluiaşi motor, însâ disponibil pentru versiunile cu tracţiune spate, i-a fost mărită puterea cu 3 CP, până la 360 CP şi 470 Nm de cuplu.

Modificările aduse motoarelor se materializează în accelerarea de la 0 la100 km/h ce durează 5,4 secundepentru versiunea cu tracţiune spate, respectiv 5,9 secunde pentru cea cu tracţiune integrală. Viteza maximă este limitată electronic la 210 km/h.

Hibridul de pe LS 600 hL rămâne acelaşi V8 de 5 litri conectat la o pereche de motoare electrice şi capabil să dezvolte 438 CP. Nici sportivul LS 460 F nu a primit modificări la nivel de motorizare, constructorul japionez compensând prin instalarea de suspensii sport pe pernă de aer, etrieri de frână Brembo şi jante forjate de 19 inci.

Reglaje fine au fost făcute pentru îmbunătăţirea coeficientului de aerodinamică precum şi pentru sporirea manevrabilităţii şi a stabilităţii pe şosea.

Schimbările de la nivelul caroseriei sunt inspirate din modelele RX facelift şi noul GS, şi înglobează o grilă frontală trapezoidală precum şi modificări la nivelul farurilor, spoilerelor şi al capotei. În partea din spate se remarcă stopurile ionizate cu inserţii cromate şi designul schimbat al bării de protecţie.

Modificări sesizabile apar însă în cazul pachetului F Sport, care iese la rampă cu un kit de caroserie musculos ce se laudă cu un spoiler faţă agresiv în care au fost integrate prize de aer masive. Imaginea sportivă este definitivată de grila frontală împletită, difuzorul amplasat între cele două evacuări şi discreteleinserţii cromate.

Gama LS a suferit modificări şi la nivelul interiorului, nu doar la capitolul design ci şi în ceea ce priveşteetanşeizarea şi izolarea fonică. Forma scaunelor din faţă a fost la rândul ei ajustată pentru a elimina punctele de presiune.

Bordul este împărţit în două zone principale: cea superioară încorporează un ecran LCD cu multi-display cu diametrul de 12,3 inci în timp ce zona inferioară are rol de consolă de control pentru sistemele maşinii. Interiorul este diponibil în 5 nuanţe de culori la care se pot adăuga opţional inserţii de lemn de nuc, arţar şi bambus.

Pentru modelul LS 460 F Sport, elementele suplimentare constau în ornamentele de aluminiu şi tapiţeria din piele neagră Alcantara.

Recomandate:

Poliția informează: în unele zone, din centrul țării, persistă ceață densă - Photo
Sociale
Poliția informează: în unele zone, din centrul țării, persistă ceață densă

Potrivit Poliției Republicii Moldova, pe mai multe trasee din centrul țării persistă ceață densă. Din acest motiv, vizibilitatea scade considerabil. "Amintim, că în astfel de con

Inna
Eșecul Taycan redefinește strategia Porsche: combustie vs electrificare - Photo
Noutăți
Eșecul Taycan redefinește strategia Porsche: combustie vs electrificare

Porsche reconsideră strategia de electrificare și ia în calcul dezvoltarea de noi motoare termice pentru modelele viitoare, chiar și pentru cele proiectate inițial ca fiind exclusiv electrice. S

Inna
Sfârșitul unei ere! Audi retrage din producție modelul Q8 e-tron - Photo
Noutăți
Sfârșitul unei ere! Audi retrage din producție modelul Q8 e-tron

Audi Q8 e-tron va fi retras din producție la începutul anului 2025, odată cu închiderea uzinei din Belgia. Modelul, unul dintre SUV-urile electrice emblematice ale mărcii germane, a avut v

Inna
Șeful BMW M confirmă! Viitorul M3 va fi primul care va avea și o versiune electrică - Photo
Noutăți
Șeful BMW M confirmă! Viitorul M3 va fi primul care va avea și o versiune electrică

Șeful diviziei de performanță BMW M, Frank van Meel, confirmă faptul că noua iterație a modelului M3 va fi primul care va avea și o versiune electrică. Astfel, reiterăm că următoarea generație M3

Inna
(FOTO) Alfa Romeo 33 Stradale: Supercarul exclusivist testează limitele înainte de livrare - Photo
Teste
(FOTO) Alfa Romeo 33 Stradale: Supercarul exclusivist testează limitele înainte de livrare

Alfa Romeo pregătește livrarea unuia dintre cele mai așteptate modele ale sale, supercarul 33 Stradale, programată pentru luna decembrie 2024. Înainte de acest moment, constructorul italian a pu

Inna
Audi Q5 Sportback: de la platforma PPC la evacuări reale, toate detaliile noului model - Photo
Noutăți
Audi Q5 Sportback: de la platforma PPC la evacuări reale, toate detaliile noului model

Audi continuă succesul modelului Q5 cu lansarea versiunii Sportback, un SUV premium care îmbină eleganța designului cu tehnologia avansată. După ce Audi Q5 a dominat vânzările în 202

Inna
De la 20 la 400 de lei: Barajul Costești-Stânca, tot mai costisitor pentru șoferi - Photo
Sociale
De la 20 la 400 de lei: Barajul Costești-Stânca, tot mai costisitor pentru șoferi

Taxele pentru mijloacele de transport care traversează barajul Nodului Hidrotehnic Costești-Stânca de pe râul Prut, vor crește considerabil. Decizia urmează să fie aprobată în cadrul

Inna