Marca Cadillac are un nou şef de design
De AutoExpert | 5 Noiembrie, 2012
Marca Cadillac are un nou şef de design
Noul designer-şef nu va renunţa la limbajul de design care a debutat pe automobilele Cadillac la sfârşitul anilor '90, denumit Art and Science - caracterizat prin linii ascuţite şi blocuri optice înguste. Mark Adams însă va introduce câteva modificări care speră să crească vânzările modelelor Cadillac de pe toate pieţele de desfacere.
În perioada următoare, compania Cadillac va avea parte de un proces de reorganizare. Dacă până în prezent cei care lucrau la departamentul de design îşi aduceau aportul şi la realizarea altor mărci ale concernului General Motors, pe viitor aceştia se vor ocupa strict de automobile Cadillac.
Sunt operate modificări şi în structura Chevrolet Europa Centrală şi de Est. Andy Higgins urmează să fie numit director general al Chevrolet Marea Britanie, conducerea Chevrolet Europa Centrală şi de Est urmând să-i revină lui Joao Falcao Neves.