Mark Reuss si-a construit masina de vis

De AutoExpert   |  18 Decembrie, 2011

Distribuie :

Mark Reuss si-a construit masina de vis

Cred ca toti ne-am imaginat la un moment dat cum ar arata masina noastra de vis. Si probabil ca am folosit piese de la supermasini cum ar fi Lamborghini, Ferrari, Pagani sau Porsche. Mark Reuss, presedinte GM America de Nord, a fost rugat de Car & Driver sa asambleze masina lui de vis, folosind componente care exista deja pe rafturile companiei. Trebuie sa recunoastem ca, desi General Motors nu este primul producator care iti vine in minte pentru a asambla o masina de vis, Reuss a reusit sa creeze un vehicul destul de interesant.

Caroseria provine de la conceptul Cadillac Cien din 2002. Un motor electric de Chevrolet Volt cu 149 CP transmite puterea catre rotile din fata, in timp ce un motor V6 turbo de 2.8 litri, legat la un diferential Corvette, transmite puterea catre puntea spate, ceea ce face din masina un hibrid cu tractiune integrala.Volt va dona, de asemenea, bateria in forma de T, montata in spatele scaunelor. De la Corvette, Reuss a luat amortizoarele si franele carbon-ceramice ZR1, iar de la Camaro anvelope de performanta Goodyear F1 Supercar G ZL1.

Reuss ne da chiar si detalii: sistemul de propulsie hibrid ar putea da total de 440 CP si 609 Nm cuplu, suficient pentru a ajunge de la 0-100 km/h in 3,2 secunde. El a estimat chiar si timpul pe care l-ar face pe un tur, pe circuitul Nurburgring: 07:46. Nu ca ZR-1 sau GT-R, dar destul de repede.

La interior, Reuss ar alege un volan din piele de la Caddy CTS-V legat la un sistem electric de directie, scaune Recaro de la Opel Insignia OPC si un display multifuntional de la Volt.

Presedintele GM America de Nord ar dori ca masina lui de vis sa aibe un interior silentios cand functioneaza in modul EV, astfel ca va adauga un sistem de reducere a zgomotului Bose. Pentru vizibilitate perfecta va folosi un sistem night-vision Hughes, va monta camere in fata si in spate si un sistem de monitorizare blind-spot.

Recomandate:

Mercedes-Benz readuce butoanele fizice, pentru a pune accent pe preferințele șoferilor - Photo
Noutăți
Mercedes-Benz readuce butoanele fizice, pentru a pune accent pe preferințele șoferilor

Mercedes reintroduce butoanele fizice în modelele sale. Oficialii constructorului german au recunoscut că butoanele fizice sunt mai eficiente, decât comenzile tactile. În ul

Inna
Un tânăr de doar 21 de ani a fost transportat la spital, în stare inconștientă, după ce s-a izbit într-un copac - Photo
Accidente
Un tânăr de doar 21 de ani a fost transportat la spital, în stare inconștientă, după ce s-a izbit într-un copac

Șoferul unui Honda jazz a derapat de pe traseu și apoi s-a izbit violent într-un copac. Accidentul a avut loc pe traseul Ungheni - Nisporeni, în dimineața zilei de 17 septembrie. 

Inna
Autoritățile alocă miliarde de lei pentru drumuri. Cât s-a reușit în prima jumătate a anului - Photo
Sociale
Autoritățile alocă miliarde de lei pentru drumuri. Cât s-a reușit în prima jumătate a anului

În 2025, statul a pus la dispoziția Administrației Naționale a Drumurilor (AND) un buget de aproximativ 2.7 miliarde de lei pentru lucrări de întreținere și reparație a drumurilor național

Inna
Trafic suspendat în sectorul Buiucani! Până la sfârșitul lunii, va fi trafic parțial suspendat pe str. Nicolae Costin - Photo
Sociale
Trafic suspendat în sectorul Buiucani! Până la sfârșitul lunii, va fi trafic parțial suspendat pe str. Nicolae Costin

Traficul rutier pe str. Nicolae Costin va fi parțial suspendat. Măsura va afecta circulația pe tronsonul cuprins între străzile Ion Pelivan și Liviu Deleanu, până pe 30 septembrie curent.

Inna
Mitsubishi Eclipse Cross se reinventează. Noul SUV devine 100% electric și promite 600 km autonomie - Photo
Noutăți
Mitsubishi Eclipse Cross se reinventează. Noul SUV devine 100% electric și promite 600 km autonomie

Mitsubishi a dezvăluit primele informații și fotografii oficiale cu noua generație Eclipse Cross, un model care marchează o schimbare majoră în istoria mărcii. SUV-ul va fi disponibil exclu

Inna