Media influenteaza vanzarile Volt
De AutoExpert | 9 Decembrie, 2011
Media influenteaza vanzarile Volt
In ciuda faptului ca nici un Chevrolet Volt nu a luat foc singur ci doar la testele de impact, se pare ca toate articolele din media pe aceasta tema nu au facut decat sa-i faca pe eventualii noi cumparatori sa se mai gandeasca inca o data daca sa cumpere sau nu un Volt. Si se pare ca teama indusa de media a reusit sa aduca un impact negativ asupra vanzarilor din gama EV. In perioada iulie-decembrie, vanzarile au scazut cu 20,5%. Se pare ca Volt va rata tinta de vanzari propusa pentru acest an, cu aprox. 20%. NHTSA a initiat o investigatie federala privind bateriile litiu-ion folosite pe masina, dupa ce un Volt a luat foc in luna mai, dupa testele de impact la care fusese supus. General Motors a declarat ca exista un protocol special dupa un accident, care nu a fost urmat.. Cu toate acestea, producatorul coopereaza cu agentia federala si schimbat deja protocolul de manipulare a bateriei si chiar incearca sa faca modificari la acumulator. Associated Press spune ca o persoana care se ocupa cu ancheta a declarat ca cea mai probabila cauza a incendiilor nu a fost acumulatorul in sine, ci scurgerea lichidului de racire. După cum noteaza GM, niciuna dintre cele 5500 Volt vandute pana in prezent au luat foc. Cu toate acestea, Camera Reprezentanţilor a programat o audiere luna viitoare pentru a verifica siguranta masinii dar si modul in care administratia Obama a manipulat ancheta NHTSA. Ray LaHood, secretarul Departamentului de Transport al SUA, a spus Congresului "Eu cred ca Volt este sigur". Asteptam finalizarea anchetei.