Mercedes devansează Toyota și devine cel mai valoros brand din lume!

De Pavel | 12 Martie, 2018
Mercedes-Benz devine cel mai valoros brand din lume, potrivit ultimului studiu realizat de Brand Finance. Compania din Stuttgard mută compania niponă Toyota pe locul doi, iar locul trei este ocupat de BMW.
Rezultatul se datorează creșterii impresionante de 24% față de anul trecut, valoare brandului atingând în prezent cifra de 43,9 miliarde dolari SUA. Fostul lider al clasamentului, gigantul Toyota a înregistrat o scădere de 6%, ajungând acum la 43,7 miliarde de dolari, descreștere explicată de cei de la Brand Finance printr-o prezență slabă pe piața chineză, care dealtfel este cea mai influentă din lume. BMW se afirmă în acest top cu o valoare de 41,8 miliarde dolari, adică în creștere cu 6%.
Este de menționat că un lucru important în creșterea valorii brandului Mercedes-Benz a influențat succesul de pe piață dar și compania chineză Geely, care recent a devenit proprietarul a 10% din acțiunile Daimler, compania mamă a brandului Mercedes, aceștia ar putea stimula valoarea mărcii nemțești cu circa șase miliarde de dolari SUA.