MINI John Cooper Works Convertible înfrânge prima sută în 6.6 secunde cu 231 cai putere!
De Redactor AE | 15 Ianuarie, 2016
MINI se întoarce în scena industriei auto cu un nou model de performanţă. Mai mult, acesta este unul decapotabil şi a fost prezentat la New York sub numele de John Cooper Works Convertible. Compacta vine echipată cu un motor de 2.0 litri, turbo aspirat şi un pachet estetic de invidiat!
Cu un look mult mai agresiv şi impunător, noul JCW Convertible are un cuvânt greu de spus în segmentul rachetelor de buzunar. Britanicul se face mândrul posesor al unui motor pe benzină capabil să dezvolte în jur de 231 de cai putere şi 320 Nm de cuplu motor, extraşi dintr-un volum de 2.0 litri. Puterea motorului este trădată la exterior de noul bodykit aerodinamic, jantele de 17 inch în diametru, blocuri optice cu LED dar şi un nou sistem de evacuare.
Acoperişul maşinii poate fi pliat în numai 18 secunde la viteze de până la 30 de km/h, lăsând interiorul tapiţat cu piele al sportcarului compact, să fie scăldat în raze de soare şi mângâiat de curenţii calzi de aer. Viitorii proprietari ai modelului MINI JCW Convertible vor aprecia cu siguranţă tenta sport a maşinii care se reflectă şi în habitaclu în forma inserţiilor metalice, trimurile individuale, un nou panou de instrumente dar şi inscripţiile John Cooper Works.
Iar dacă vrei să te aventurezi într-o vacanţă ar fi bine să ţii cont de faptul că portbagajul maşinii îşi oferă doar 215 litri de spaţiu util, astfel că distanţele scurte vor fi cele mai potrivite. Şi pentru a savura din plin micile escapade vei avea la dispoziţie un benzinar capabil să te catapulteze de la zero la prima sută la oră în numai 6.5 secunde, iar cu acceleratorul la podea poţi atinge viteza maximă de 240 km/h. Vorbim despre modelele echipate cu transmisia cu şase rapoarte, Steptronic, însă în cazul în care preferi o cutie de viteze manuală, etajată la rândul ei în şase trepte, atunci timpul de acceleraţie se va mări, ajungând la 6.6 s în timp ce viteza maximă va constitui 242 km/h! Indiferent de preferinţe, sistemul de frânare Brembo va fi cel care va avea grijă să te ţină pe asfalt, în timp ce diferenţialul blocabil electronic se va asigura să transfere fiecare unitate CP pe roţile punţii faţă!